|
کدخبر: 265184

اختصاصی گسترش نیوز؛

مهم ترین آگهی های استخدامی را اینجا ببینید(۲۴خرداد) سرخط خبر

آخرین اخبار مهم استخدامی در استان ها را در این گزارش بخوانید.

اجتماعی مهم ترین آگهی های استخدامی را اینجا ببینید(۲۴خرداد) سرخط خبر

نیروی انتظامی شاخه‌ای از نیروهای مسلح ایران است، که وظایف پلیس نظامی و انتظامی را برعهده دارد. ورود به ناجا از دو طریق امکان پذیر است

۱.- ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی: دانشگاه انتظامی امین هر ساله در مقطع افسری از طریق ثبت نام اینترنتی دانشجو جذب می نماید. داوطلبین مرد این دانشگاه وظیفه آموزش و تعلیم افسران پلیس مرد در ایران را برعهده دارد. متقاضیان پلیس زن از طریق ثبت نام در دانشگاه انتظامی کوثر می توانند در مقاطع افسری اقدام نمایند. لازم به ذکر است در حال حاضر تاریخ دقیقی از زمان استخدام نیروی انتظامی زن در سال ۱۴۰۰در مقطع درجه داری و افسری اعلام نشده است.

۲.گزینش ناجا: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هر ساله به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مقطع استخدام درجه داری نیروی انتظامی و استخدامی افسری نیروی انتظامی از دو طریق "ثبت نام حضوری و مراجعه به مرکز گزینش" و همچنین "ثبت نام اینترنتی از طریق سایت police.ir" دعوت به همکاری مینماید و داوطلبین با توجه به شرایط استخدام نیروی انتظامی در بازه زمانی مشخص شده نسبت به ثبت نام اقدام می نمایند؛ توجه داشته باشید: ثبت نام در این سامانه به منزله استخدام در ناجا محسوب نمی گردد، پس از تکمیل فرم ثبت نام از داوطلبین فراخوان به عمل خواهد آمد.

اوطلبینی که به مصاحبه و گزینش نیروی انتظامی دعوت شده اند:میتوانند از تجربیات استخدامی نیروی انتظامی شامل تجربیات پذیرفته شدگان سال های گذشته از مصاحبه عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی میباشد استفاده نمایند

مهلت ثبت نام تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

شرایط عمومی

۱.اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.

۲. اعتقاد و التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری در راه تحقق اهداف آن ها.

۳.تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

*داوطلب می بایست ایرانی الاصل باشد بدین مفهوم که دارای شناسنامه ایرانی و پدر ومادر ایرانی الاصل باشد.

۴. عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.

۵.عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی در زمان تقاضای استخدام.

۶.عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.

۷.نداشتن سوء پیشینة کیفری.

۸. عدم اعتیاد به مواد مخدر.

۹.داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.

۱۰.داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.

شرایط اختصاصی

حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۲۵ سال می باشد(متولدین ۱۳۷۶به بالا) . ثبت نام با تلفن های هوشمند مانع از دریافت صحیح اطلاعات شما داوطلبان گرامی خواهد شد .

لطفا  برای ثبت نام از رایانه های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز استفاده نمایید.

شرایط ارفاقی: داوطلبانی که دارای هریک از شرایط ذیل باشند در اولویت جذب می باشند:

۱. داشتن کارت پایان خدمت (به استثنا کارت معافیت از خدمت )

  ۲. عضویت فعال در بسیج و پلیس افتخاری ۳. خانواده معظم شهدا ،ایثارگران و جانبازان و نخبگان علمی و ورزشی ثبت نام صرفا برای داوطلبان مرد مجاز می باشد و در صورت فراموش نمودن کلمه عبور ، کد ملی خود را از طریق تلفن به مدیریت گزینش استان محل سکونت اعلام نمایید.

داوطلبان صرفا یک بار مجاز به ثبت نام در این سامانه می باشند و داشتن کد رهگیری به منزله تکمیل فرآیند ثبت نام می باشد.

پس از اتمام ثبت نام دریافت رسید ثبت نام از سامانه نیاز به مراجعه حضوری نمی با شد پس از پایان مهلت ثبت نام در صورت داشتن شرایط و کد رهگیری ، فراخوان صورت می گیرد. پس از پایان مهلت ثبت نام ، ثبت نام جدید صورت نپذیرفته و سامانه برای تکمیل اطلاعات ثبت نام شدگان فعال می باشد

دریافت رسید ثبت نام (کدرهگیری ) از سامانه و داشتن شرایط اولیه استخدام ، ملاک فراخوان داوطلبان خواهد بود.

حداقل معدل دیپلم برای کلیه رشته ها  ۱۴ می باشد .

حداقل قد برای داوطلبان ۱۷۰ سانتی متر می باشد.

فارغ التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی باشند و چنانچه ثبت نام نمایند در مراحل بعدی امکان ثبت نام نخواهند داشت.

(ثبت نام بدون دریافت کد رهگیری فاقد اعتبار است)      

پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی بر روی گزینه " پذیرش شرایط و ثبت نام " کلیک نموده و اطلاعات اولیه شامل (کد ملی، نام و نام خانوادگی، پست الکترونیکی، شماره همراه و تصویر امنیتی) را تکمیل نمایید . سپس با کلیک روی گزینه " ثبت نام و ورود به سامانه "نام کاربری و کلمه عبور توسط سامانه برای شما ایجاد  گردیده و  به صفحه ورود اطلاعات هدایت خواهید شد. در این صفحه نام کاربری و کلمه عبور ، همان کد ملی داوطلب در نظر گرفته شده است.پس از وارد  نمودن نام کاربری و کلمه عبور بر روی گزینه " ورود" کلیک نموده و با تغییر کلمه عبور مجددا وارد سامانه شوید .کد رهگیری پس از تکمیل اطلاعات در فرمها و در انتهای فرآیند ثبت نام در رسید ثبت نام (رسید چاپی) درج گردیده است.

استخدام سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در مراکز درمانی تابعه سراسر کشور، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش به صورت استخدام پیمانی (در مشاغل کارشناسی) دعوت به همکاری می نماید. 

مهلت ثبت نام تا ۲ تیر ۱۴۰۱

شرایط عمومی

الف– داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛

ب– اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح درقانون اساسی؛

پ– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛

ت– دارا بودن دانشنامه/گواهینامه موقت فراغت از تحصیل و گواهی پایان طرح در مقطع تحصیلی مربوطه برای انجام وظایف و مسئولیت های شغل مورد نظر؛

ث– دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت) یا معافیت قانونی دائم برای آقایان؛

ج– داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند؛

چ– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛

ح– نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر؛ 

خ– عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام همچون عدم محکومیت به مجازات های اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی توسط آراء مراجع قضایی و یا قانونی ذیصلاح؛

د– داوطلبان استخدام در زمان ثبت نام نباید جزء کارکنان رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان و هم چنین نیروهای بازخرید خدمت و یا بازنشسته سازمان و سایر دستگاههای اجرایی باشند؛

ذ– عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد خدمت به دولت، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آن ها مستلزم ذکر نام است، به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار در سازمان الزامی میباشد؛

تبصره ۱: مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.

تبصره ۲:نحوه تشخیص شرایط افراد بدوا براساس خود اظهاری میباشد. علیهذا چنانچه حسب استعلامات انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هر مرحله از مراحل استخدام که باشند حذف و افراد حایز شرایط بعدی جایگزین خواهند شد.

ر– دارا بودن حداقل بیست (۲۰ ) سال تمام و حداکثر سی سال (۳۰ ) برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی، حداکثر سی و پنج (۳۵ )سال برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد.

تبصره ۳: مستفاد از قانون اصلاح حداکثر سن مصوب ۱۳۷۱ و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب ۱۴۰۰ ،موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط قبل از مرحله مصاحبه، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

- جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج ( ۲۵ )درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف میباشند.

- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛ 

- داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛

- میزان مدت خدمت دوره ضرورت؛

- داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آن ها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها و موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آنها از تار یخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها؛

- به ازای تاهل به میزان یک (۱) سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک (۱) سال و حدا کثر تا سقف پنج (۵) سال؛ (موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)

تبصره ۵: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام و ظیفه آخرین روز ثبت نام و برای سن افراد، اولین روز ثبت نا م خواهد بود.

شرایط اختصاصی

-رشته های تحصیلی مورد نیاز، براساس رشته های تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل سازمان حسب مورد با تائید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی خواهد بود. مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میباشد ملاک عمل خواهد بود.

۲ -ارائه گواهی انجام خدمات قانونی (طرح موظف اجباری) و یا معافیت از آن در مورد فارغ التحصیلان رشته بهداشتی و درمانی و پزشکان تا آخرین روز اولین بازه زمانی اخذ مدارک قبل از انجام مصاحبه استخدامی الزامی میباشد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

۳ -مدرک تحصیلی متقاضیان صرفا بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در آگهی منتشر خواهد بود. 

تبصره ۱ :سازمان هیچگونه تعهدی به اعمال مدرک تحصیلی مقطع بالاتر افراد ندارد و ارائه هرگونه مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا پس از استخدام در سازمان (مدارک منطبق با شرایط احراز مشاغل سازمان) پس از طی حداقل ۳ سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطه به ازای هر مقطع تحصیلی امکانپذیر خواهد بود.

تبصره ۲ :ارائه مدارک معادل و افتخاری به عنوان مدرک تحصیلی معتبر ملاک عمل قرار نمیگیرد.

۴ -پذیرفته شدگان آزمون متعهد خدمت به میزان ۵ سال در شهر مورد تقاضای آزمون می باشند.

۵ -داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش- رشته تحصیلی آن ها عینًا در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند و یا پیشوند بیش از آنچه در آگهی آمده باشد از سایر فرایند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. 

توجه : اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفا رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتی که رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی به عمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند. ضمنا مدارک تحصیلی آن دسته از متقاضیان آزمون که دارای عبارات کارشناسی حرفه ای، مهندسی فناوری، مهندسی فناوری ارشد، علمی-کاربردی، مهندسی تکنولوژی و کارشناسی حرفه ای میباشند نیز به عنوان رشته های تحصیلی مندرج در آگهی مورد قبول می باشد.

تبصره ۳ -فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی ، آزادگان از کار افتاده کلی و فرزندان آنان که علاوه بر سهمیه استخدامی با کسب حد نصاب قبولی و امتیازات لازم در آزمون پذیرفته شوند، میتوانند با ارائه مدرک مربوطه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرط معافیت حداکثر سن بهره مند گردند.

۶ -معافیت پزشکی خدمت زیرپرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی کتبی و مصاحبه پس از تایید واحد طب کار استان مربوطه مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.

۷ -مدرک تحصیلی متقاضیان صرفا بر اساس مقاطع و رشته ها ی تحصیلی مندرج در آگهی منتشر شده خواهد بود

آزمون جذب مترجم رسمی قوه قضاییه

به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون جذب مترجمان رسمی قوه قضاییه سراسر کشور در سال ۱۴۰۱می رساند؛ آزمون به صورت کتبی و طبق مقررات »قانون راجع به ترجمه اظهارات و اسناد در محاکم و دفاتر رسمی مصوب سال ۱۳۱۶با اصلاحات و الحاقات بعدی« و آیین نامه اجرایی مربوط به آن در روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ برگزار می گردد. ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۲ آغاز و در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۳۱ پایان می پذیرد.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

شرایط متقاضیان

۱. داشتن‌ حداقل‌ ۲۵سال در زمان ثبت‌ نام

۲. نداشتن‌ پیشینه‌ مؤثر کیفری‌

۳. عدم اعتیاد به‌ مواد مخدر

۴.عدم اشتهار به‌ فساد اخلاقی‌ و عقیدتی‌

۵.عدم محکومیت‌ به‌ انفصال از خدمات دولتی‌

۶.دارا بودن مدرک پایان خدمت‌ وظیفه‌ عمومی‌ و یا معافیت‌ قانونی‌ دائم‌ برای‌ آقایان.

مدارک مورد نیاز در ثبت نام

۱- تکمیل‌ تقاضانامه‌ الکترونیکی‌.

۲- پرداخت‌ هزینه‌ ثبت‌ نام به‌ مبلغ‌ ۵/۰۰۰/۰۰۰(پنج‌ میلیون) ریال بصورت الکترونیکی‌ از طریق‌ درگاه اطلاع رسانی‌ سازمان سنجش‌

۳- فایل‌ عکس‌ اسکن‌ شده: داوطلب‌ می‌بایست‌ یک‌ قطعه‌ عکس‌ پرسنلی‌ خود را با مشخصات زیر اسکن‌ نموده و فایل‌ آن را برای‌ ارسال از طریق‌ برنامه‌ ثبت‌ نام اینترنتی‌ آماده نماید.

1-3- عکس‌ ۴× ۳که‌ در سال جاری‌ گرفته‌ شده باشد. ( عکس‌ تمام رخ)

۲-۳- عکس‌ اسکن‌ شده فقط‌ باید با فرمت‌ JPG باشد.

۳-۳- اندازه عکس‌ اسکن‌ شده باید حداکثر ۴۰۰×۳۰۰پیکسل‌ و حداقل‌ ۳۰۰×۲۰۰باشد.

۴-۳-تصویر داوطلب‌ باید واضح‌ ، مشخص‌ و فاقد اثر مهر ، منگنه‌ و هرگونه‌ لکه‌ باشد.

۵-۳- حجم‌ فایل‌ ذخیره شده عکس‌ نباید از ۷۰کیلوبایت‌ بیشتر باشد.

۶-۶- حاشیه‌های‌ زاید عکس‌ اسکن‌ شده باید حذف شده باشد.

۷-۳- حتی‌ الامکان عکس‌، رنگی‌ و دارای‌ زمینه‌ سفید باشد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها