|
کدخبر: 246820

ابراز احساسات مهران غفوریان به همسرش در نیسان آبی

بتازگی بخشی از فیلم جدید مهران غفوریان و همسرش (با بازی بهناز جعفری ) که به طرز جالب و خنده داری به ابراز احساسات با هم می پردازند در فضای مجازی منتشر شده است

اخبار 
 ابراز احساسات مهران غفوریان به همسرش در نیسان آبی

مهران غفوریان علت کاهش وزن شدید خود را توضیح داد. مهران  غفوریان چندی پیش به علت سکته قلبی در بیمارستان بستری شد. مهران غفوریان باری دیگر با سریال نیسان آبی ثابت کرد که هنوز هم جزو بهترین بازیگران طنز است. مهران غفوریان همین طور در نقش های جدی مانند سریال قورباغه بسیار عالی ظاهر شده است. مهران غفوریان همینطور در سریال خاتون بسیار خوب درخشیده است.

بیوگرافی مهران غفوریان:

مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳) بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او ابتدا فارغ‌التحصیل رشته نقاشی بود، اما با بازی در مجموعه لبخند سوم، به عرصهٔ تلویزیون پیوست. وی سپس از سال ۱۳۸۰ با کارگردانی سری مجموعه‌های سریال زیر آسمان شهر به شهرت بیشتری رسید. از کارهای او می‌توان به فیلم سینمایی‌هایی همچون داش‌آکل و ما همه با هم هستیم و سریال‌هایی همچون در حاشیه و نیسان آبی اشاره کرد.

غفوریان فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی می‌باشد.بازیگری را به کارگردانی مسعود رشیدی با مجموعه طنز لبخند سوم آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال ۱۳۷۶ برنامه گل‌ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف و سپس در سال ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد. سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون شد. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود. غفوریان سپس در سال ۸۲ شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم‌های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال ۹۵ در هنگام ساخت سریال همسایه‌ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

ارسال نظر