|
کدخبر: 246563

ورشکستگی همسر مهدی قایدی

ستاره معصومی همسر مهدی قایدی کاربران اینستاگرام را شوکه کرد.

اخبار ورشکستگی همسر مهدی قایدی

به گزارش گل کوچیک مهدی قایدی ستاره فوتبال ایران زندگی پرحاشیه‌ای دارد. مهدی قایدی در ایران با ستاره معصومی ازدواج کرد اتفاقی که زندگی مهدی قایدی را تغییر داد. مهدی قایدی و ستاره در ابتدای فصل راهی امارات شدند. مهدی قایدی و ستاره در دبی زندگی لاکچری را در پیش گرفتند و هر روز به خوش گذرانی های گران قیمت می رفتند.

ستاره روز گذشته در مورد شرایط مالی خود نوشت و از هوادارنش هم خواست تجربه مسابه خود را برای او بنویسند. این استوری احتمالا برای بالا رفتن فعالیت صفحه شخصی او است تا با الگوریتم های اینستاگرام رشد بیشتری کند و موضوع بی پولی یا ورشکستگی این زوج اساسا شایعه دروغ بیش نیست.

زن مهدی قایدی بدهب سنگین بالا آورد | زن مهدی قایدی درگیر شرط بندی شده است؟8مهدی قایدی بازیکن معروف ایرانی است که به واسطه همسرش در فضای مجازی بسیار پرحاشیه شده است. مهمترین حاشیه مهدی قائدی مربوط به تصادف شدیدش بود که منجر به کشته شدن یکی از دوستانش شد. مهدی قایدی که در امارات به سر می برد با نمایش زندگی لاکچری اش حواشی زیادی ایجاد کرده است.زن مهدی قایدی با انتشار تصاویر در فضای مجازی حاشیه های زیادی برای این بازیکن ایجاد کرده است. در ادامه به آخرین حاشیه از مهدی قایدی می پردازیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها