|
کدخبر: 244223

قیمت خودرو امروز در بازار

قیمت روز انواع خودروهای داخلی ایران خودرو و سایپا در بازار به شرح زیر است:

اخبار 
قیمت خودرو امروز در بازار

قیمت خودرو امروز محصولات سایپا و ایران خودرو اعلام شد. قیمت خودرو امروز پراید نیز امروز 40 درصد کاهش یافت. در جدول زیر قیمت خودرو امروز های سایپا و ایران خودرو را بخوانید  همچنین قیمت خودرو امروز نیز در برخی از خودروها تفاوت فاحشی را داشت که درادامه گزارش قیمت خودرو امروز را بررسی می کنیم. در ادامه قیمت روز انواع خودرو‌های ایران خودرو و سایپا را در جداول زیر مشاهده کنید.  قیمت روز انواع خودروهای داخلی ایران خودرو و سایپا در بازار به شرح زیر است:

قیمت خودرو در آخرین ماه سال کاهشی شده است. علت کاهش قیمت در بازار خودرو چیست؟ روند کاهشی بازار ادامه دارد؟   قیمت خودرو در روز سوم اسفند ۱۴۰۰ بازار خودرو ایران با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغییراتی همراه شده است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز سوم اسفند ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است: خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۵ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ در قیمت ۴۸۸ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس با افزایش سه میلیونی خود نسبت به روز گذشته به نرخ ۲۰۵ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۵ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج سه میلیون کاهش داشت و به قیمت ۳۲۲ میلیون تومان رسید. خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز دو میلیون کاهش داشت و به ۴۳۵ میلیون تومان رسید.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

مرتضی مصطفوی، کارشناس صنعت خودرو گفت: قیمت خودرو در بازار متاثر از عامل نوسانات ارزی است. زیرا بازارهای مولد کشور، کاملا بازارهای دلاری هستند و با نوسان دلار، قیمت‌ها تغییر می‌کند.

او افزود: در حال حاضر به دلیل اتفاقات سیاسی و اقتصادی که در داخل و خارج کشور در جریان است، فضای اقتصادی کشور به سمت امیدواری به توافق هسته‌ای می‌رود. در نتیجه همین سیگنال کاهش قیمت دلار به سرمایه‌گذاران و فعالان بازار ارسال می‌شود.

این کارشناس خودرو ادامه داد: همین چشم‌انداز مثبت در مورد قیمت‌ها باعث شده است که قیمت خودرو نیز تحت تاثیر قرار بگیرد و کاهشی شود. کاهش قیمت تا زمانی ادامه دارد که انتظارات تورمی نسبت به ارز به سمت کاهش قیمت ارز باشد.

ارسال نظر