|
کدخبر: 243988

خدا به سردار آزمون نظر کرد | همه چیز آماده برای جشن سردار آزمون

پاتریک شیک رقیب شماره یک سردار آزمون غیبت چند هفته‌ای خواهد داشت.

اخبار 
خدا به سردار آزمون نظر کرد | همه چیز آماده برای جشن سردار آزمون

به گزارش گل کوچیک سردار آزمون به دلیل مصدومیت قدیمی هنوز برای بایرلورکوزن به میدان نرفته است. سردار آزمون این روزها مشغول تمرین به صورت انفرادی است. مربی بایرلورکوزن روز گذشته اعلام کرد سردار آزمون در آستانه حضور در تمرینات گروهی با تیم است. امروز خبر آمد پاتریک شیک ستاره و رقیب اصلی سردار آزمون مصدومیت جدی دارد. حال با این اوصاف بهترین زمان برای سردار آزمون فراهم شده تا بلافاصله پس از درمان مصدومیت به عنوان مهاجم اصلی به میدان رود.

پاتریک شیک به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پای چپ و پارگی فیبر عضلانی، چند هفته ای از میادین به دور خواهد بود.

پاتریک شیک مهاجم بایر لورکوزن که در جریان دیدار برابر ماینتس از هفته بیست و سوم بوندس لیگا دچار مصدومیت شده بود، به مدت چند هفته از ترکیب این تیم دور خواهد بود و قادر به حضور در ترکیب سیاه و قرمزها نیست.

بهترین گلزن لورکوزن دچار مصدومیت از ناحیه ساق پای چپ و پارگی فیبر عضلانی شده است. پس از آزمایشات به عمل آمده از این بازیکن و انجام MRI، مشخص شد که پاتریک شیک دچار آسیب دیدگی شده و باشگاه بایرلورکوزن با صدور اطلاعیه ای، از غیبت چند هفته ای بازیکن تیمش خبر داد.

شیک در جریان دیدار برابر ماینتس بیستمین گل فصل خود را وارد دروازه حریف کرد اما در اوایل نیمه دوم مصدوم شد و جای خود را به لوکاس آلاریو داد.

 مهاجم اهل جمهوری چک در این فصل یک سوم گل‌های لورکوزن در بوندسلیگا را به ثمر رسانده است و غیبت او می‌تواند امیدهای این تیم برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا را پیچیده کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها