|
کدخبر: 213711

چرا آجورلو، سردار محبوب آبی ها شد؟

کمتر هوادار استقلال توقع چنین عملکرد مثبتی را از سردار آجورلو داشت. حالا تقریبا همه هواداران آبی، قدردان عملکرد او تا به اینجای فصل هستند. اما دلیل این موفقیت چیست؟

ورزش چرا آجورلو، سردار محبوب آبی ها شد؟

مصطفی آجورلو متولد ۱۳۳۹ در تهران، نظامی بازنشسته، مدرس دانشگاه و مدیر اجرایی است، که هم‌اکنون به ‌عنوان مدیرعامل باشگاه فوتبال استقلال تهران فعالیت می‌کند.

وی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و دکتری مدیریت سیستم‌ها از دانشگاه امام حسین است و فعالیت خود را از سپاه پاسداران آغاز کرد. آجورلو سابقه مدیرعاملی باشگاه فوتبال پاس تهران، باشگاه استیل‌آذین و باشگاه تراکتورسازی تبریز را نیز در کارنامه شغلی خود دارا می‌باشد. وی همچنین دارای مدرک درجه یک مربیگری فوتبال است.

مجیدی-آجرلو

سردار آجورلو این روزها تبدیل به مرد محبوب هواداران استقلال شده است. اتفاقی که در ابتدای راه و با جایگزینی وی با احمد مددی از سوی هواداران آبی با تردید روبرو بود. ولی خیلی زود با عملکرد مثبت در نقل و انتقالات و جذب اکثر گزینه های مجیدی و همچنین دفاع از حق و حقوق باشگاه در بحث تبلیغات محیطی، انتصاب افراد محبوب مثل خسرو حیدری و میثم منیعی در باشگاه و حمایت همه جانبه از کادر فنی و دیگر اقدامات موجب محبوبیت زیاد او بین دوست داران استقلال شد.

حال باید صبر کرد و دید که این محبوبیت تا کجا دوام می آورد. کمتر می شود، از بین می رود یا حتی افزایش پیدا می کند. زمان بهترین معیار برای سنجش عملکرد سردار محبوب آبی ها خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها