|
کدخبر: 226138

معاون وزیر راه و شهرسازی با سفر به یزد خبر داد:

افزایش اعتبار پروژه های راهسازی استان یزد در بودجه ۱۴۰۱

معاون وزیر و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: اعتبار بودجه سال ۱۴۰۱برای پروژه های راهسازی استان یزد از ۲۵۰ میلیارد تومان به ۴۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته بر همین اساس تسریع در عملیات اجرایی بزرگراه های استان یزد در دستور کار است.

اخبار افزایش اعتبار پروژه های راهسازی استان یزد در بودجه ۱۴۰۱

خیرالله خادمی  معاون وزیر و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه  زیربناهای حمل و نقل کشور در سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان یزد اعلام کرد: در استان یزد ۸۲۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی در برنامه اجرایی داریم که ۳۵۰ کیلومتر از این بزرگراه ها به بهره برداری رسیده و به صورت ۴ خطه در حال استفاده مردم است.

خادمی افزود: حدود ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان یزد در حال اجرا است که تا اواسط سال ۱۴۰۱ حداقل ۱۰۰ کیلومتر از این ۳۰۰ کیلومتر که زیر سازی آنها به پایان رسیده را تحویل مردم استان یزد خواهیم داد.

وی درباره سایر طرح های راهسازی استان یزد بیان کرد: ۱۷۰ کیلومتر از طرح های راهسازی استان یزد در حال مطالعه است و نیاز به تامین اعتبار ۲ هزار میلیاردی دارد که با تکمیل مطالعات و تخصیص اعتبار در سال آینده، تکمیل می شوند.

خادمی در ادامه عنوان کرد: اعتبار بودجه سال ۱۴۰۱برای پروژه های راهسازی استان یزد از ۲۵۰ میلیارد تومان به ۴۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته بر همین اساس تسریع در عملیات اجرایی بزرگراه های استان به سمت طبس، شمال کشور و استان فارس و برخی محورهای داخل استان مانند کنار گذر شرقی میبد را در دستور کار داریم.

منبع: اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان یزد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها