|
کدخبر: 217288

ارسال گل و هدیه به ایران در مناسبت های مختلف از سراسر جهان

فرض کنید در کشور دیگری ساکن و کیلومترها از کسانی که دوست‌شان دارید دور هستید و به‌یک‌باره با ورق زدن تقویم متوجه می‌شوید که امروز روز خاصی برای آن‌که دوستش دارید است، احتمالا دلتنگ شده و دلگیر می‌شوید که چرا زودتر از این‌ها به فکر نبوده‌اید و هدیه‌ای را برای کسی که دوستش دارید تهیه و ارسال نکرده‌اید، اما جای نگرانی نیست با سرویس ارسال گل به ایران گُل‌سِتان اقدام به خرید اینترنتی گل و گیاه آپارتمانی مورد نظر خود برای عزیزان‌تان کرده و در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظرتان به کسی که دوستش دارید، با بهترین کیفیت تقدیم کنید. این کار یک حرکت عالی برای انتقال یک حس مثبت به کسی که دوستش دارید و انتقال این حس که همیشه به یادش هستید، است. چه چیزی بهتر ازاین! اگر دوست دارید در مناسبت‌های مختلف به ایران ارسال گل و هدیه داشته باشید، این مطلب مختص شماست، در ادامه با آن همراه باشید. در این مطلب با سرویس ارسال گل به ایران آشنا شده و سپس به معرفی گل‌ها و هدایای مناسب برای هدیه دادن خواهیم پرداخت. در انتهای مطلب نیز به بررسی مشکلات خرید گل و هدیه و ارسال گل به ایران خواهیم پرداخت.

ارسال گل

سرویس ارسال گل به ایران دقیقا چیست؟

این سرویس توسط گلفروشی‌های آنلاین در ایران ارائه شده و به شما کمک می‌کند در هر کشوری از دنیا که باشید، گل مورد نظرتان را سفارش داده و از طرف شما درب منزل یا در محل کار کسی که دوستش دارید، تحویل داده شود. در حال حاضر یکی از بهترین سرویس های ارسال گل و هدیه به ایران گُل‌سِتان است که در دسته محصولات خود انواع گل ها شامل گل های آپارتمانی، دسته گل، سبد گل و باکس گل طبیعی و هدایای مختلف شامل شکلات و سبدهای هدیه را جای داده است.

سرویس ارسال گل و هدیه به ایران گُل‌سِتان همچنین این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که هدیه و گل های مدنظرتان را از قبل سفارش داده و در روز مورد نظرتان به شخصی که دوستش دارید تحویل دهید. ضمن اینکه این سرویس امکان پرداخت ارزی را نیز به شما خواهد داد.

چه گل ها و هدیه هایی برای ارسال به ایران مناسب هستند؟

برای سفارش و ارسال گل و هدیه به ایران گزینه های متعددی پیش روی شماست، ما نیز در ادامه بهترین و محبوب‌ترین هدایا جهت ارسال آن‌ها به ایران را به شما معرفی خواهیم کرد. گفتنی است همه هدایای معرفی شده را می‌توانید با بهترین قیمت و تضمین کیفیت از گلفروشی آنلاین گُل‌سِتان سفارش دهید.

 

ارسال گل

باکس گل هدیه

اگر اهل هدیه‌های خاص، ماندگار و سورپرایزهای از راه دور هستید می‌توانید ازهر جایی از این کره خاکی انواع باکس‌های گل هدیه کلاسیک و فانتزی را برای عزیزانتان با گل‌هایی تازه و شاداب ارسال کنید. باکس‌های گل هدیه‌هایی بی‌نظیر برای مناسبت‌های تولد، ولنتاین و تبریک سالگرد ازدواج هستند و کسی که دوستش دارید را حسابی خوشحال می‌کند.

شکلات هدیه

شکلات هدیه یک هدیه خوردنی و جذاب است که مناسبت مورد نظر شما را به کام کسی که دوستش دارید شیرین می‌کند. حتی می‌توانید آن را با گل نیز سفارش داده و تقدیم او کنید. اگر در کنار سفارش گل و ارسال آن به ایران سبد شکلات را نیز جای دهید، شیرینی دریافت هدیه را دوچندان کرده و لذت آن را دوچندان خواهید کرد. خوبی خرید باکس شکلات در این است که نیازی به مناسبت خاص ندارد؛ ولنتاین، روز پدر، روز مادر از مناسبت‌هایی است که می‌توانید سبد شکلات را به‌تنهایی یا کنار دسته‌گل یا باکس گل تهیه و ارسال کنید.

ارسال گل

گل‌های لاکچری و گیاهان آپارتمانی

دسته گل‌های لاکچری و گیاهان آپارتمانی آن هم با گلدان‌هایی که خود به‌تنهایی هدیه‌ای خاص به شمار می‌آیند هدیه‌هایی به یادماندنی هستند، به‌خصوص اگر مناسبت پیش رویتان خاص و در مورد دوستان یا نامزد شماست.

سبد هدیه

سبد های هدیه انتخابی‌هایی عالی برای ارسال به‌عنوان یک هدیه تمام‌عیار به ایران هستند، ویژگی سبد های هدیه در این است که چندین هدیه مختلف شامل شکلات، عروسک، قهوه و... را شامل شده و پکیج هدیه‌ای کامل هستند.

رز جادوان

رزهای جاودان هدیه‌هایی عاشقانه و ماندگار هستند که اگر از آن‌ها به‌درستی مراقبت شود، حداقل یک سال ماندگار خواهند بود. با خرید رز جاودان یک رز طبیعی، اما سال‌ها ماندگار به کسی که دوستش دارید هدیه بدهید.

مشکلات خرید گل و هدیه و ارسال گل به ایران

مهم‌ترین و به‌عبارتی تنها مشکلی که برای خرید هدیه و ارسال گل به ایران با آن مواجه هستید، زمان تحویل هدیه یا گلی است که خریداری می‌کنید؛ به‌طوری‌که اگر گل و هدیه مورد نظرتان به‌موقع و زمانی که باید به دست کسی که دوستش دارید نرسد، هیجان و ذوق آن کم شده و شاید حتی پس از گذشت زمان مناسب، حتی هیجان و ذوق آن نیز از بین خواهد رفت. ازاین‌رو برای جلوگیری از این مشکل به‌جای ارسال گل و هدیه از خارج به ایران، از سرویس‌های معتبر و باسابقه ارسال گل و هدیه به ایران ، نظیر گُل‌سِتان استفاده کرده و با خیال راحت سفارش خود را ثبت و در زمان درست به دست عزیزان‌تان برسانید.

به‌پایان این مطلب رسیدیم؛ امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد، چنانچه درمورد ارسال گل و هدیه به ایران سوالی داشته یا تجربه و پیشنهادی دارید، آن را از طریق بخش نظرات با ما و سایر کاربران نیز درمیان بگذارید.

ارسال نظر