|
کدخبر: 211155

بهاره رهنما در کنار حاجی

بهاره رهنما از چهره های جنجالی و پرحاشیه سینما عکسی از همسرش به بهانه تولد در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

اخبار بهاره رهنما در کنار حاجی
به گزارش پایگاه خبری مثلث آنلاین: بهاره رهنما بازیگر سینما وتلویزیون ایران است که سال هاست در این عرصه ایفای نقش میکند و محبوبیت خاصی در بین مردم دار .بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر زن ایرانی است. بهاره رهنما کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسر بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما بود و طلاق گرفت. حاصل ازدواج بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی  دختری به نام پریا ست که بعد از ازدواج مجدد مادرش برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته و در رشته ی موسیقی مشغول به تحصیل است.
بهاره رهنما در آغوش شوهرش+ عکس
 

بهاره رهنما می گوید: تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم. اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود.

در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

در سال 1380 با فیلم «نان و عشق و موتور 1000» چهره اش دیده شد سپس با فیلم «گاو خونی» در سال 81 و در نهایت با فیلم «چارچنگولی» سال 1387 مشهور شد.

 
 

ارسال نظر