|
کدخبر: 208186

شهاب حسینی | شهاب حسینی و همسرش

شباهت باورنکردنی شهاب حسینی و برادرش | تصاویر شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون است. شهاب حسینی دو پسر دارد و همسر او پریچهر قنبری است.

اخبار شباهت باورنکردنی شهاب حسینی و برادرش | تصاویر شهاب حسینی

 

مه شو شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون است. شهاب حسینی دو پسر دارد و همسر او پریچهر قنبری است. شهاب حسینی یک برادر بزرگ و دو خواهر نیز دارد. شهاب حسینی و برادرش را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

برادر بزرگ شهاب حسینی

شهاب حسینی

بیوگرافی شهاب حسینی 

شهاب حسینی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . شهاب حسینی در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است . او دو فرزند دارد . چند وقتی است شایعه طلاق شهاب حسینی از همسرش قوت گرفته است که حواشی زیادی در پی داشت . پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی نیز عکس های تنها در اینستاگرام منتشر می کند که به این حواشی دامن زده است . 

شهاب حسینی

شایعه طلاق شهاب حسینی و پریچهر قنبری 

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی مدتی است که عکس های تنها با کپشن های غمگین منتشر می کند و مدام از تنهایی صحبت می کند. او فقط بعضی وقت ها به همراه پسرش دیده می شود که با استوری جدیدش شک ها را به طلاق گرفتن از شهاب حسینی بیشتر کرده است. انتشار این استوری کنایه دار کافی بود تا دوباره بحث طلاق گرفتن او از شهاب حسینی مطرح شود.

شهاب حسینی

 

شهاب حسینی و دریافت بهترین بازیگر جشنواره فیلم کن

سید شهاب‌الدین حسینی (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۵۲) بازیگر، فیلم‌ساز و مجری ایرانی است. حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. وی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

شهاب حسینی

اصالت شهاب حسینی

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی در سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. او نخستین فرزند خانواده است و یک برادر و دو خواهر دارد. اصلیت او به تنکابن مازندران برمی‌گردد. او چند سالی را نیز در دوران کودکی همراه با خانواده در خرم‌آباد زندگی کرد. تحصیلات دانشگاهی‌اش در رشتهٔ روان‌شناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند نخست او با نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دوم او به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند. او کار خود در بخش هنر را با تئاتر دانشجویی و سپس، گویندگی در رادیو آغاز کرد.

فعالیت شهاب حسینی با گویندگی در رادیو آغاز شد و در سال ۱۳۷۷ با اجرا در تلویزیون ایران، کارش را ادامه داد. حسینی در برنامه‌ای به نام اکسیژن در تلویزیون ظاهر شد. وی در چند برنامهٔ دیگر مانند برپا برپا، رنگ صبح، و سایه روشن به عنوان مجری نمایان شد. وی همچنین در برنامهٔ رادیویی دو نیمه سیب، صدای ما و گلبانگ شادی به گویندگی پرداخت و در سال ۱۳۹۴ در برنامهٔ سحرگاهی به عنوان راوی حضور داشت.[نیازمند منبع]

شهاب حسینی در سال ۱۳۹۹ به اجرای یک برنامه در رسانه خانگی به نام هم‌رفیق پرداخت که نخستین قسمت این مجموعه در ۲۰ آذر ۱۳۹۹ از نماوا پخش شد.

حسینی در سال ۱۳۷۹ با سریال پس از باران پا به عرصهٔ بازیگری گذاشت. در سال ۱۳۸۰ در سریال پلیس جوان و در سال ۱۳۸۲ در سریال تب سرد به ایفای نقش پرداخت. وی در سال ۱۳۸۵ در سریال مدار صفر درجه در نقش حبیب پارسا به ایفای نقش پرداخت و این سریال دورهٔ اوج وی در تلویزیون بود. مدار صفر درجه به کارگردانی حسن فتحی و ساختهٔ مشترک کشورهای ایران، مجارستان، فرانسه و لبنان است.

حسینی در سال ۱۳۸۸ در نقش عباس بابایی در سریال شوق پرواز ظاهر شد و این سریال نیز به موفقیت در نزد مخاطبین دست یافت. شهرزاد در سال ۱۳۹۳ نخستین کار او در رسانهٔ خانگی و دومین همکاری او با حسن فتحی می‌باشد. شهاب حسینی در شهرزاد در نقش قباد بازی کرد.

با وجود فعالیت متعدد در سینما، همکاری شهاب حسینی با تلویزیون ادامه داشته‌است. او در چند فصل از سریال انیمیشن شکرستان، پس از درگذشت مرتضی احمدی، نقش راوی را برعهده گرفت.

شهاب حسینی در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم رخساره ساختهٔ امیر قویدل وارد سینما شد. حسینی در سال‌های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۳ در فیلم‌های واکنش پنجم به کارگردانی تهمینه میلانی و این زن حرف نمی‌زند به کارگردانی علیرضا امینی و زهر عسل به کارگردانی ابراهیم شیبانی و رستگاری در هشت و بیست دقیقه به کارگردانی سیروس الوند ایفای نقش کرد و به عنوان یک بازیگر، بیش از پیش مطرح شد و توانست برای بازی در شمعی در باد در شخصیت بابک و رستگاری در هشت و بیست دقیقه در شخصیت فؤاد، دو سال پیاپی نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فجر شود. وی در سال ۱۳۸۳ در فیلم قتل آنلاین و سپس در سال ۱۳۸۴ در فیلم پیشنهاد ۵۰ میلیونی به ایفای نقش پرداخت.

ارسال نظر