|
کدخبر: 118853

افتتاح دو مجتمع خدمات رفاهی در اسدآباد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد از افتتاح دو مجتمع خدمات رفاهی با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان در اسدآباد در هفته دولت خبر داد.

اخبار افتتاح دو مجتمع خدمات رفاهی در اسدآباد

حمزه عبدکوند، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد با اشاره به افتتاح دو مجتمع خدمات رفاهی در اسدآباد اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان اسدآباد شش مجتمع خدمات رفاهی فعالیت دارند که از این تعداد مجتمع خدمات رفاهی دو مجتمع در مجموع با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در هفته دولت افتتاح شدند.

حمزه عبدکوند با اشاره به طرح مجتمع خدمات رفاهی نگین محور اسدآباد- موسی آباد افزود:این طرح به مساحت ۷۰۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۱۰۰ مترمربع و ۷۰۰ متر فضای سبز در قالب امکانات مختلف چون جایگاه گازوئیل و بنزین، فروشگاه، سرویس بهداشتی پارکینگ، اداری، کارواش، سردخانه، خدمات خودرویی و نمازخانه بوده که برای هشت نفر اشتغالزایی ایجاد کرد.

وی میزان سرمایه گذاری طرح را ۳.۵ میلیارد تومان برشمرد و گفت:از این میزان سرمایه هزینه شده اعتباری افزون بر ۱.۵ میلیارد تومان با استفاده از  تسهیلات پست بانک با نرخ سود ۶ درصد و دو میلیارد تومان‌ آورده متقاضی بوده که دولت نیز در بحث تغییر کاربری رایگان،دریافت وام، احداث رمپ ورود و خروج و نصب تابلو پیش آگاهی کمک داشته است.

طرح مجتمع خدمات رفاهی جدی امین پور  کیلومتر هفت محور اسدآباد- کرمانشاه نیز دومین طرح افتتاح شده پنجمین روز شهرستان بود که معاون فرماندار اسدآباد در افتتاح این طرح گفت: برای طرح فوق هفت میلیارد تومان هزینه شده که از میزان هزینه سرمایه گذاری شده پنج میلیارد آورده سرمایه گذار و دو میلیارد تومان با استفاده از تسهیلات بانک توسعه تعاون با نرخ سود ۶ درصد به مساحت ۹۷۷۴۰ مترمربع با زیربنای ۱۳۰۰ مترمربع و ۲۱۰۱ متر ساخت فضای سبز است.

عبدکوند امکانات مختلف این مجتمع را نیز چون جایگاه گازوئیل و بنزین،فروشگاه،سرویس بهداشتی پارکینگ، اداری، کارواش، سردخانه،خدمات خودرویی و نمازخانه برشمرد و تصریح کرد: دولت در رابطه با تغییر کاربری رایگان،دریافت وام،احداث رمپ ورود و خروج و نصب تابلو پیش آگاهی این طرح نیز کمک شایانی داشته است.

افتتاح روکش آسفالت اسدآباد-کنگاور با اعتبار دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی سومین طرح افتتاح شده امروز شهرستان بود که عبدکوند در افتتاح این طرح از تأمین ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه کنار گذر اسدآباد خبر داد.

وی یادآور شد: در ملاقات اخیر نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت و استاندار همدان با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه ملی کنار گذر شهرستان اسدآباد موافقت شد که با ابلاغ و تزریق این میزان بودجه،طرح کنار گذر شهرستان  قطعا تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

 در پنجمین روز از هفته دولت سه طرح عمرانی راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان اسدآباد با اعتباری افزون بر ۱۳ میلیارد تومان با حضور مسئولان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

 

ارسال نظر