|
کدخبر: 258869

پیام تبریک سردار اشتری به مناسبت هفته سلامت

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن هفته سلامت را به فعالان و تلاشگران این عرصه تبریک گفت

اجتماعی پیام تبریک سردار اشتری به مناسبت هفته سلامت

در پیام تبریک فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت آمده است:

مقام معظم رهبری"مدظله العالی" در خصوص موضوع "سلامت" می‌فرمایند: "مسئله سلامت، جزو مسائل درجه یک هر کشوری است". (۱۱/ ۱ / ۱۳۹۱).
"هم سلامت، هم امنیت در شمار نعمت‌های بزرگی است که انسان تا از آن نعمت‌ها محروم نباشد، اهمیت و ارزش آن را نمی‌فهمد". (۰۱/ ۰۲/ ۱۳۸۹)
هفته سلامت ۱۴۰۱ در سراسر کشور با شعار محوری "سلامت ما، سلامت سیاره ما" برگزار می‌شود و این هفته فرصتی مناسب است تا به اهمیت سلامت در زندگی فردی و اجتماعی و تبیین جایگاه آن در تحقق توسعه مستمر و پایدار پرداخته و از عزیزان عرصه بهداشت و درمان و همه کسانی که نقشی در سلامت افراد جامعه دارند، تقدیر کرده و سپاسگزار زحمات آنان باشیم به ویژه طی چند سال اخیر که بیماری منحوس کرونا سایه بر کشور عزیزمان انداخته بود، تلاش‌های مخلصانه و ارزنده و از جان گذشتگی‌های جهادگران عرصه سلامت را شاهد بودیم.
کارکنان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز به عنوان مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت با عنایت پروردگار، مجاهدانه در جهت عزت و سربلندی ایرانی اسلامی گام بر می‌دارند همان طور که از آغاز شیوع ویروس کرونا، انتظامی کشور دوشادوش مدافعان سلامت در حوزه‌های مبارزه با قاچاق و احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، واکسیناسیون، پذیرش و درمان بیماران کرونایی با افتخار خدمتگزار مردم عزیز بود.
فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن ارج نهادن به تلاش‌های بی شائبه خادمان عرصه سلامت کشور، هفته سلامت را به جامعه پزشکی و پرستاری و تمامی تلاشگران این حوزه تبریک گفته و سربلندی و توفیقات روزافزون در سایه عنایات امام عصر (عج) و زعامت رهبر معظم انقلاب"مدظله العالی" از درگاه خداوند منان برای این عزیزان مسئلت دارد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها