|
کدخبر: 263223

قیمت بلیط کنسرت ها هم نجومی شد

تا هفته گذشته هنوز سقف قیمت بلیط کنسرت‌ها زیر ۵۰۰ هزار تومان بود ولی از آن‌جا که با افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها روبه‌رو هستیم، تعجبی هم ندارد که پس از یک هفته قیمت بلیط کنسرت‌ها به نصف یک میلیون تومان رسیده باشد!

این روزها که مدام شاهد بالا رفتن قیمت ها هستیم، بالا رفتن قیمت بلیط کنسرت‌ها نیز امر دور از ذهنی به نظر نمی‌رسد؛ چرا که افزایش قیمت‌ها می‌تواند افزایش اجاره سالن، دستمزد هنرمندان و... را به همراه داشته باشد. تا هفته گذشته هنوز سقف قیمت بلیط کنسرت‌ها زیر ۵۰۰ هزار تومان بود ولی از آن‌جا که با افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها روبه‌رو هستیم، تعجبی هم ندارد که پس از یک هفته قیمت بلیط کنسرت‌ها به نصف یک میلیون تومان رسیده باشد!

اما خب افزایش نجومی قیمت‌ بلیط کنسرت‌ها همچنان این پرسش را به ذهن متبادر می‌کند که عموم مردم چه زمان می‌توانند حضور در اجرای کنسرت‌ها را تجربه کنند؟

با این حال در روزهای پیشرو کنسرت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف موسیقی برگزار می‌شوند که با اطلاع از جزئیات آن‌ها می‌توانید به تماشای اجرای مورد علاقه خود بنشینید.

منبع: خبر آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    دیگه کی میره کنسرت . مردم اعصاب این چیزه ا رو ندارن . خواننده درست و حسابی هم ندا ریم آدم صداشون رو گوش میکنه عصبی میشه صد اشون از کونشون در میاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها