|
کدخبر: 258021

اولویت شهرداری / توجه به ورزش جانبازان و معلولین

رییس سازمان ورزش شهرداری تهران، توجه به ورزش جانبازان و معلولین و ورزش خانواده با رویکرد محله محوری را از اولویت‌های سازمان متبوع خود در سال جاری برشمرد.

اجتماعی اولویت شهرداری / توجه به ورزش جانبازان و معلولین

 اوجاقی در آیین اختتامیه مسابقات بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین شهر تهران، از اولویت‌های این سازمان و برنامه ریزی برای فعالیت‌های مختلف ورزشی در ۱۴۰۱ سخن گفت و افزود: ما تلاش می‌کنیم حال مردم این شهر را خوب کنیم و این کار را با فعال کردن بیش از ۳۵۰ محله در ۸ رشته ورزشی در ۲ بخش بانوان و آقایان، مرمت و بازسازی اماکن ورزشی و توجه به ورزش اقشار خاص از جمله جانبازان و معلولین به انجام می‌رسانیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود، "ورزش" را پدیده‌ای چند وجهی خواند و خاطرنشان کرد: متأسفانه در حال حاضر ۵۶ درصد مردم فقر حرکتی دارند. این موضوع نشان می‌دهد که همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند تا سلامت و نشاط را دوباره به مردم بازگردانیم.

سید محمدکاظم رضوی؛ شهردار منطقه ۲۰ نیز اقدامات سازمان ورزش در خصوص بازگشایی، مرمّت و احیای اماکن ورزشی منطقه را قابل تقدیر خواند و افزود: ما در کنار سازمان ورزش هستیم و با تخصیص بخشی از اعتبارات به منظور بازگشایی دوباره اماکن، تلاش می‌کنیم تا تمامی مجموعه‌های ورزشی در اختیار مردم قرار بگیرد.

در جریان رقابت‌های یاد شده که با حضور ۸ تیم از مناطق ۷، ۱۴(با ۲ تیم)، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ (با ۲ تیم)، طی روزهای ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم (علیه السلام)، برگزار شد، تیم "مرحوم هاشمی" از منطقه ۱۹ مقام اول را به خود اختصاص داد، تیم "شهید بابایی" از منطقه ۲۰، عنوان دوم را کسب کرد و تیم باشگاه امام علی (علیه السلام) سوم شد. آیین اختتامیه این رقابت‌ها نیز عصر روز شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه جاری در مجموعه قمر بنی هاشم (علیه السلام) در منطقه ۲۰ به انجام رسید.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها