|
کدخبر: 257634

رقابت حساس و نفس گیر در فینال جوکر!

یوسف تیموری، عباس جمشیدی‌فر، هومن حاجی‌عبداللهی،محمدرضا علیمردانی، رضا شفیعی جم و... در مرحله نهایی «جوکر» با یکدیگر رقابت می‌کنند.

اجتماعی رقابت حساس و نفس گیر در فینال جوکر!

چهارشنبه هفته گذشته اولین قسمت از فینال مسابقه «جـوکـر» منتشر و رقابت جمعی از برندگان و شرکت‌کنندگان برگزیده در فصل‌های قبل آغاز شد. با توجه بـه چهره‌هایی کـه بــرای حضور در این مرحله انتخاب شده‌اند، ترکیب شرکت‌کنندگان و آن‌چه در قسمت اول «جوکر ۶» گذشت، در این فصل ویژه به عنوان فینال مسابقه، شاهد رقــابــت حـسـاس و بـــامـــزه‌ای میان چهره‌ها خواهیم بود.

یک ترکیب بامزه و موفق در فینال

در فصل فینال «جوکر» هومن حاجی‌عبداللهی و سهیل مستجابیان به عنوان برندگان فصل اول و شهرام قائدی به عنوان یکی از برندگان فـصـل دوم، پــا بــه مــیــدان رقـابـت گذاشته‌اند. دیگر شرکت‌کنندگان این فصل مانند بیژن بنفشه‌خواه، عباس جمشیدی‌فر، ایمان صفا، رضا شفیعی‌جم، یوسف تیموری و محمدرضا علیمردانی نیز چهره‌های بامزه فصول قبلی هستند که نزد مخاطبان محبوب بودند و مقاومت خوبی در برابر خندیدن از خود نشان دادنــــد. عملکرد ایــن چهره‌ها در فصل‌های گذشته، توانایی آنان در خنده گرفتن و نخندیدن و همچنین چهره جدی بعضی از آن‌ها در عین بامزه بودن، باعث شده ترکیب خوبی در فینال شکل بگیرد.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها