|
کدخبر: 257227

وزیر بهداشت از بیمارستان شهدای آبیک بازدید کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان بیستمین سفر استانی رئیس جمهور به استان قزوین به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان آبیک رفت و پس از حضور در گلزار شهدای این شهرستان و دیدار با خانواده شهید غلامحسین پورفلاح از بیمارستان شهدای آبیک بازدید کرد.

اجتماعی وزیر بهداشت از بیمارستان شهدای آبیک بازدید کرد

بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان بیستمین سفر استانی رئیس جمهور به استان قزوین به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان آبیک رفت و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان با حضور در منزل شهید جاویدالاثر غلامحسین پورفلاح با مادر شهید دیدار و از وی دلجویی کرد..

وی در ادامه از بیمارستان شهدای آبیک بازدید کرد و ضمن دیدار و گفتگو با کادر درمان و پزشکان این بیمارستان، از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و ایثارگرانه آنان تقدیر به عمل آورد.

بنابراین خبر وزیر بهداشت از نزدیک در جریان فعالیت و شرایط بیمارستان شهدای آبیک قرار گرفت؛ بیمارستانی که در سال ۹۲ بدون تکمیل و فقط در بخش اورژانس راه‌اندازی شد و با پیگیری نمایندگان مجلس، مسئولان استانی و شهرستانی راه‌اندازی کامل آن در دستور کار قرارگرفته است.

عبدالله دیدبان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین نیز در این برنامه آخرین وضعیت بیمارستان شهدا و خدمات ارائه شده به بیماران و اقدامات در دست انجام به منظور بهبود عملکرد خدمت‌رسانی در این مرکز درمانی را تشریح کرد.

وی تأمین نیروهای متخصص بیهوشی، قلب و جراحی عمومی را برای بیمارستان دولتی شهدا ضروری دانست و افزود: با تأمین این نیروها که نیاز مبرم مردم شهرستان آبیک بوده، واجب و ضروری است و مسائل بیمارستان شهدای آبیک در نشست شورای اداری در عصر امروز مطرح و پیگیری خواهد شد.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها