|
کدخبر: 104255

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق

سردار ماشاءالله جان نثار گفت: مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد، طی ایست و بازرسی‌های مداوم، موفق به کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق شدند.

اجتماعی کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به برخورد قاطع با قاچاقچیان افزود: در جهت پیشگیری از قاچاق انواع کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد، در پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور، طی ایست و بازرسی‌های جداگانه موفق به کشف بیش از ۱۱ هزار ماسک بهداشتی و ۳۸۸ هزار دستکش بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۶۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه علاوه بر توقیف سه دستگاه خودرو تریلی سه قاچاقچی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شده و کالای مکشوفه از این قاچاقچیان به نماینده بهداشت شهرستان تایباد تحویل شد.

سردار جان نثار با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی همرزمان خود در مرزهای استان گفت: مرزهای استان توسط مرزبانانی نگهداری و نگهبانی می‌شود که شبانه روز با هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی با قاطعیت برخورد می‌کنند.

 

منبع: افکار نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها