|
کدخبر: 102313

محدودیتهای ترافیکی تعطیلات آخر هفته؛ چالوس یک‌طرفه شد

پلیس راه راهنمایی و رانندگی جزئیات محدودیتهای ترافیکی تعطیلات پایان هفته را در سراسر کشور اعلام کرد.

اجتماعی محدودیتهای ترافیکی تعطیلات آخر هفته؛ چالوس یک‌طرفه شد

پلیس راه راهنمایی و رانندگی جزئیات محدودیتهای ترافیکی تعطیلات پایان هفته را در سراسر کشور اعلام کرد.

جزئیات محدودیتهای ترافیکی تعطیلات پایان هفته در محورهای ذیل اجرا خواهد شد.

۱. تردد موتورسیکلت:

از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۱۳ تا ساعت ۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۹/۳/۱۷ از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتورسیکلتهای انتظامی و امدادی برای انجام مأموریتهای ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. محور کرج ـ چالوس:

الف: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع است.

ب: تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۱۳ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج (میدان امیرکبیر) ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انوع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۱۳ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و آزاد راه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

پ: تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۳/۱۶ تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه مورخ ۹۹/۳/۱۷ از کرج (میدان امیرکبیر) به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه مورخ ۹۹/۳/۱۶ تا ساعت ۲ روز شنبه مورخ ۹۹/۳/۱۷ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

۳. محور هراز:

الف: تردد تمام تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب. تردد تمام کامیونها، کامیونتها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه تاریخ ۹۹/۳/۱۳ تا ساعت ۱۸ روز شنبه تاریخ ۹۹/۳/۱۷ از محور هراز ممنوع است.

پ: تردد تمام وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه مورخ ۹۹/۳/۱۶ تا ساعت ۲ روز شنبه مورخ ۹۹/۳/۱۷ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۳/۱۶ تا ساعت ۲ روز شنبه مورخ ۹۹/۳/۱۷ در صورت اعلام مأموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک‌طرفه است.

در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیتهای مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج ـ چالوس اعمال خواهد شد.

۴. محور تهران ـ فیروزکوه ـ قائم‌شهر ـ سمنان و بالعکس:

تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۳/۱۶ از مسیر شمال به جنوب محور قائم‌شهر ـ فیروزکوه تهران ممنوع است.

۵. محور آستارا ـ اردبیل و بالعکس:

تردد تمام تریلرها و کامیونها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۳/۱۶ در محور فوق ممنوع است.

۶. محور قدیم رشت ـ قزوین و بالعکس:

الف: تردد تمام تریلرها و کامیونها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه و جمعه تاریخهای ۹۹/۳/۱۳ و ۹۹/۳/۱۶ در محور فوق ممنوع است.

۷. محور سلفچگان ـ قم (باند رفت به سمت قم):

تردد تمام تریلرها و کامیونها به استثناء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۳/۱۶ در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه ـ تهران است.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها