|
کدخبر: 101126

وزیر بهداشت برای مقابله با کرونا دوچرخه‌سواری را تجویز کند

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری گفت: بهتر بود وزیر بهداشت که با شهردار تهران تماس می‌گیرد و می‌خواهد برای هفتمین بار طرح ترافیک لغو شود یک‌بار هم به مردم بگوید دوچرخه در ایام کرونا بهترین وسیله نقلیه است.

اجتماعی وزیر بهداشت برای مقابله با کرونا دوچرخه‌سواری را تجویز کند

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری با اشاره به اینکه اجرای طرح ترافیک امسال ۷ بار توسط وزیر بهداشت لغو شده است، گفت: وزیر برای مقابله با کرونا دوچرخه‌سواری را تجویز کند.

یعقوب آزاده‌دل، مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران درباره ضرورت استفاده از دوچرخه در پایتخت در شرایط کرونایی اظهارداشت: اجرای طرح ترافیک از ابتدای امسال، ۷ بار توسط وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا لغو شده است و این درصورتی بوده که پایتخت روزهای پر ترافیک و آلوده‌ای را تجربه می‌کند.

وی افزود: بهتر بود وزیر بهداشت که با شهردار تهران تماس می‌گیرد و می‌خواهد برای هفتمین بار طرح ترافیک لغو شود یک‌بار هم به مردم بگوید دوچرخه در ایام کرونا بهترین وسیله نقلیه است.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری خاطرنشان کرد: آقای وزیر دوچرخه خوب است حتی برای جنگ با کرونا، لطفا آن را به شهروندان تجویز کنید.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها