|
کدخبر: 305501

احکام رتبه بندی فرهنگیان به ادارات ارسال شد

ارسال لیست رتبه های ۴ و ۵ معلمان به ادارات  آغاز شد.

آموزشی احکام رتبه بندی فرهنگیان به ادارات ارسال شد

 احکام فرهنگیانی که به نتیجه رتبه بندی خود معترض بوده اند واعتراض آنها وارد تشخیص داده شده و ارتقا رتبه داشته اند، در حال صدور می باشد.

از روز ۵شنبه لیست تاییدیه برخی رتبه های ۴ هم از طریق سیستم امور اداری شهرستانها دریافت و احکام مربوطه صادر و یا درحال صدور می باشد. در روزهای آینده تاییدیه رتبه های ۵ هم ارسال خواهد شد. به گزارش نواندیش از فرهنگیان، معلمان برای اطلاع از نتیجه رتبه بندی خود با مراجعه به سامانه https://my.medu.ir در قسمت حکم شاغلین می توانند احکام اصلاحیه رتبه صادر شده را ملاحظه و نیازی به تماس و یا مراجعه به کارشناسی های امور اداری ندارند.

معوقات از اول فروردین ١۴٠٢ قابل پرداخت می شود اما معوقات سال ١۴٠٠و ١۴٠١ جز دیون پرسنلی خواهد بود و هر زمان تامین اعتبار شود قابل پرداخت خواهد بود.

 

منبع: فرهنگیان
  • ناشناس ارسالی در

    قرار بود با رتبه بندی حقوق معلم معادل 80 درصد حقوق استاد دانشگاه باشه(حداقل حقوق دانشگاه ۱۸ میلیون) ولی حقه بندی فقط 1تا 3 میلیون به حقوق معلمان اضافه کرد که هم ین مبلغ بعنوان فوق العاده ویژه به سایر ک ارکنان داده شد البته بدون بارگذاری مدارک و منت!!!!! ببینید چطور حقه بندی رو انجا م دادید که بالای ۶۰ درصد اعتراض زدن!!!!
    معلم احمق نیست که با یک آبنبات سر ش رو شیره می‌مالید!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    خوش به حال بعضی ها که سه تومان اضافه شده از سوراخ گشاد رتبه بندی، ما بازنشستگان که زهر مار هم ندادن ،البته از مسخره اینو عرض می کنم ،سه تومان ،در بوق و کرنا که اینا گفتن از 8تا16اضافه می شه ،اما جزایر قناری اهمیت بیشتری برا ولگردی داره.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها