|
کدخبر: 303922

ارائه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علم و فرهنگ به داوطلبان کنکور

مدیر گروه رشته مدیریت آموزش عالی دانشگاه علم و فرهنگ، گفت: در آستانه انتخاب رشته داوطلبان، دانشگاه علم و فرهنگ با بهره‌مندی از ظرفیت‌های خود تلاش دارد تا به داوطلبان و خانواده‌های آنها مشاوره‌های لازم را به منظور انتخاب رشته درست و دقیق‌تر را ارایه نماید.

آموزشی ارائه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علم و فرهنگ به داوطلبان کنکور

دکتر محمدصادق بیجندی اعلام کرد: دانشگاه‌ها در راستای تحقق مسؤولیت اجتماعی خود وظیفه دارند در بازه‌های مختلف ایفای نقش کنند، در همین راستا دانشگاه علم و فرهنگ با بیش از ۳ دهه فعالیت درخشان در حوزه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، کارآفرینی و اشتغال و دارای رتبه یک نوآوری در میان دانشگاه‌های کشور بر اساس رتبه‌بندی سایمگو در سه سال اخیر، با همکاری و همیاری بخش‌های مختلف دانشگاه اقدام به برنامه‌ریزی ۴ همایش مشاوره انتخاب رشته نموده است. داوطلبان و علاقمندان به شرکت در این همایش‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس usc.ac.ir  نسبت به ثبت نام رایگان اقدام نمایند.

وی همچنین به ارایه مشاوره‌های رایگان توسط اعضای هیات علمی و کارشناسان مجرب دانشگاه علم و فرهنگ به مخاطبین طی روزهای شنبه ۲۸ مرداد ماه لغایت سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه اشاره کرده و اظهار داشت: بسیاری از داوطلبان آزمون سراسری نیازمند راهنمایی هر چه بیشتر در خصوص آشنایی با زیر نظام‌های دانشگاهی، مزیت‌ها، فرصت‌های رشته‌های تحصیلی، بازار کار رشته‌ها، ادامه تحصیل و مواردی از این قبیل هستند. بنابراین دانشگاه با بهره‌مندی از ظرفیت‌های خود تلاش خواهد نمود به داوطلبان و خانواده‌های آنها مشاوره‌های لازم را به منظور انتخاب رشته درست و دقیق‌تر ارایه نماید.

 بیجندی همچنین به امکان صحبت داوطلبان و خانواده‌های آنان با دانشجویان شاغل به تحصیل و فعالان انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی هنری دانشگاه در بازه زمانی ۲۸ تا ۳۱ مردادماه اشاره نمود و اظهار داشت: نسل جدید علاقه‌مند است به منظور انتخاب رشته درست علاوه بر مطالعه و بررسی‌های مختلف، از دانشجویان شاغل به تحصیل نیز اطلاعات مورد نظر در مورد رشته و دانشگاه را کسب نماید. به همین منظور معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه از تمامی دانشجویان فعال در انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی هنری دانشگاه درخواست نموده است در بازه اعلام شده در دانشگاه حضور داشته باشند تا در صورت مراجعه داوطلبان بتوانند تجربیات خود را با آنان به اشتراک بگذارند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها