|
کدخبر: 286945

خبر خوش وزیر آموزش و پرورش درباره مدارس

وزیر آموزش و پرورش گفت: در دهه فجر امسال ۱۱۰۰ مدرسه در کشور افتتاح شد که ۵۱۸ مدرسه توسط از سوی خیرین ساخته شده که نشان‌دهنده پیوند نظام و مردم است.

آموزشی خبر خوش وزیر آموزش و پرورش درباره مدارس

 یوسف نوری ‌در جمع راهپیمایان یوم‌الله ۲۲ بهمن شهرستان تنکابن با بیان اینکه  در سال ۵۷ سازمان جاسوسی آمریکا اعلام کرده بود که تا ۱۰ سال آینده هیچ اتفاقی برای رژیم پهلوی نخواهد افتاد و جیمی کارتر رئیس جمهور وقت آمریکا رژیم ستم شاهی را پایگاه امنی می‌دانست اظهار داشت:در این شرایط خاص حکومت دینی در ایران شکل گرفت.

وی با بیان اینکه امام راحل با توحید و وحدت کلمه و تکیه بر مردم انقلابی توانست پایه گذار انقلاب دینی باشد افزود:دشمن گمان کرده بودحرکت انقلابی مردم ایران نتیجه ای نخواهد داشت اما  امام خمینی (ره) با اعتماد کردن به مردم و نقش‌‌آفرینی آنها توانست تمامی توطئه‌های آنها را خنثی کند.

وی با بیان اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی مبتنی بر اسلام تصویب شد تصریح کرد: دشمنان وقتی فهمیدند که انقلاب اسلامی تنهایک تغییر نیست و کاملا یک انقلاب واقعی و جدی است بر علیه آن لشگرکشی کردند.

نوری ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نه تنها وجبی از خاک ایران اسلامی کم نشد بلکه توانستیم این انقلاب را به سایر کشورها صادر کنیم و به الگویی برای کشورهای مستضعف تبدیل شویم.

مقام عالی وزارت آموزش و پروری اظهار داشت‌: تهاجم فرهنگی دشمن همچنان ادامه دارد اما به حول قوه الهی این توطئه‌ها نیز با شکست مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به ازای هر دانش آموز ایرانی در سال ۵۷ تنها ۱.۵ متر فضای آموزشی وجود داشت افزود: با اقدامات صورت گرفته این رقم امروز به ۵.۲  متر فضا رسیده است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در دهه فجر امسال ۱۱۰۰ مدرسه در کشور افتتاح شد که ۵۱۸ مدرسه توسط از سوی خیرین ساخته شده که نشان‌دهنده پیوند نظام و مردم است.

نوری از تولید کاغذ ایرانی با ورود متخصصان مازندران خبر داد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها