|
کدخبر: 282760

تعداد مشمولان طرح رتبه بندی معلمان تغییر کرد

وزیر آموزش و پرورش گفت: هدف اصلی رتبه بندی معلمان، ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت، ارتقای شایستگی‌های معلمی و رقابت در نظام تعلیم و تربیت است که ۹۰۰ هزار فرهنگی در کشور مشمول این طرح شدند.

آموزشی تعداد مشمولان طرح رتبه بندی معلمان تغییر کرد

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: یکی از رسالت‌های مهم ما نیز آموزش و تعلیم فرزندان این سرزمین با مفاهیم و اصول دین اسلام است.

نوری در ادامه با اشاره به لزوم اجرای دقیق سند تحول بنیادین در کشور تاکید کرد: یکی از مولفه‌های اصلی اجرای سند، اجرای طرح تبه بندی معلمان بود.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف از اجرای طرح رتبه‌بندی ارتقای کیفیت نظام تعلیم و تربیت، ارتقای صلاحیت حرفه‌ای معلمان و ایجاد رقابت در نظام تعلیم و تربیت است.

او با اشاره به اینکه سقف اعتباری برای اجرای طرح رتبه‌بندی مشخص شده و اجرای آن نیز آغاز شد، بیان کرد: فرهنگیان بازنشسته شهریور ماه سال ۱۴۰۰ که مطالبه مردم کنگاور نیز بود، مشمول این طرح خواهند شد.

نوری در خاتمه به بیمه همکاران فرهنگی خود در کشور اشاره کرد و افزود: بیمه دانا طرف قرارداد وزرات آموزش و پرورش است که شاهد یک رویداد بزرگ ملی در حوزه خدمات رسانی بیمه‌ای به وزارت آموزش و پرورش هستیم.

منبع: اندیشه معاصر

ارسال نظر