|
کدخبر: 279966

استارت ارتباط موثر دانش‌آموزان با وزیر

 وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: ما در ستاد خوب عمل می کنیم، اما باید نقص‌های کلان را برطرف کنیم. باید معلمان را درست آموزش بدهیم و تربیت کنیم. گزینش معلم را از دو روز به چند روز تغییر داده‌ایم.

آموزشی استارت ارتباط موثر دانش‌آموزان با وزیر

وزیر آموزش و پرورش کشور اعلام کرد: در شبکه شاد لینکی قرار گرفته است تا دانش آموزان با وزیر صحبت کنند.

یوسف نوری‌، وزیر آموزش و پرورش گفت: ٣۶ هزار دانش آموز شهید داریم. امسال علی عرب شاخص است. البته تمام شهدای ما شاخص هستند؛ اما هر ساله یک شهید چه در عرصه مقاومت اسلام چه در استکبار ستیزی، نماد است.

او ادامه داد: بسیج از نظر عام لغوی، روندی اندیشه‌ای و عملی، آگاهانه و منطقی ذات انسانی است. بسیج نوعی تفکر است که عقلی، دینی، فطرتی، مردمی و آرمان گرایی است. اگر آرمان‌گرایی نباشد، فرد دچار یاس و نا امیدی می‌شود.او به نقل از رهبر معظم انقلاب افزود: نتیجه علم باید استکبار ستیزی باشد. بیش از یک سوم دانش آموزان کشور بسیجی هستند و نقش بسیج را باید درست انجام دهند.

وی افزود: ما در ستاد خوب عمل می کنیم، اما باید نقص‌های کلان را برطرف کنیم. باید معلمان را درست آموزش بدهیم و تربیت کنیم. گزینش معلم را از دو روز به چند روز تغییر داده‌ایم.

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: کتاب با سواد اسمی آموزش می دهد؛ یعنی اطلاعات در حافظه کوتاه قرار می‌گیرند. سابقه دانش آموز فقط تحصیلی نیست.او تاکید کرد: دشمن به دنبال این است که مدارس بسته باشند؛ در صورتی که در همه جهان مدارس باز بودند. ما باید آموزش را حضوری می‌کردیم. باز بودن مدارس باعث می‌شود متوجه مشکلات شده و آن‌ها را رفع کنیم.

نوری اظهار کرد: در شبکه شاد لینکی گذاشته‌ایم تا دانش آموزان سوالات و مطالبات خود را در آن با ما در میان بگذارند و با وزیر صحبت کنند.

او گفت: باید کنار یکدیگر باشیم؛ باید مانند حصر آبادان دست یکدیگر را بگیریم نه پای هم را.

 

ارسال نظر