|
کدخبر: 277606

ملاقات وزیر آموزش و پرورش با آرتین+ عکس

وزیر آموزش و پرورش گفت: شاهد ارج نهادن به مقام شامخ شهدا در سراسر ایران بودیم و حضور کم‌نظیر مردم در خیابان‌ها و خشم و انزجار آنها از عوامل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) و اغتشاشگران را مشاهده کردیم.

آموزشی ملاقات وزیر آموزش و پرورش با آرتین+ عکس

یوسف نوری شامگاه شنبه ۷ آبان در سفر به شیراز و در حاشیه مراسم بزرگداشت یاد شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) و شهادت سه تن از دانش آموزان، با تسلیت این حادثه تلخ، اظهار کرد: حادثه تروریستی اخیر که در حرم احمدبن موسی (ع) اتفاق افتاد نشانه عمق کینه استکبار جهانی و گروه تکفیری داعش نسبت به نظام جمهوری اسلامی است.

به نقل از آموزش و پرورش فارس، نوری افزود: این چنین اقداماتی اعم از حادثه تروریستی حرم شاهچراغ و اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران ناشی از دشمنی آن‌ها با همه مردم ایران به ویژه دانش آموزان است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به فرارسیدن ۱۳ آبان روز دانش آموز عنوان کرد: دیروز دانش آموز ما حسین فهمیده جانش را در راه دین و وطنش داد و امروز چند نفر از دانش آموزان ما را در حرم احمدبن موسی (ع) به شهادت رساندند.

نوری خاطرنشان کرد: خوشبختانه دیروز و امروز شاهد ارج نهادن به مقام شامخ شهدا در سراسر ایران بودیم و حضور کم نظیر مردم در خیابان‌ها و خشم و انزجار آن‌ها از عوامل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) و اغتشاشگران را مشاهده کردیم.

وزیر آموزس وپرورش در ادامه به منزل شهید سرایداران که سه عضو خانواده آنان در حمله تروریستی به شاهچراغ(ع) به شهادت رسیدند رفت و گفت: آرتین سرایداران، امروز در مظلومیت چهره‌ای جهانی است و تلاش خواهیم کرد فردا در علم و فناوری چهره‌ای جهانی باشد.

نوری افزود: برای پیشرفت آرتین از مرحله پیش دبستانی تا مراحل بعد، از هیچگونه همکاری دریغ نخواهیم کرد و برنامه ریزی می‌کنیم در بهترین شرایط تحصیل کند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: هشتم آبان روز نوجوان و سالروز شهادت حسین فهمیده است، ۱۳ آبان هم روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی است، چهارم آبان هم سه تن از دانش آموزان به شهادت رسیدند، بنابراین آبان، ماه دانش آموز است.

نوری در دیدار با این کودک قربانی عملیات تروریستی تاکید کرد: برای بهبودی آرتین در برخورداری از هر گونه خدمات پزشکی مساعدت خواهیم کرد.

پاسداشت شهدای ترور بی‌نظیر بود/آرتین به یک دانشمند بدل خواهد شد

 

او با مرور دست نوشته‌های شهید دانش آموز آرشام سرایداران برادر آرتین، ادامه داد: آثار دانش آموز شهید آرشام برادر آرتین را مشاهده کردم این نوجوان شهید نخبه و دارای آثار متفاوتی بوده است.

وزیر آموزش و پرورش یاد وخاطره این دانش آموز شهید را گرامیداشت و با بازماندگان این نوجوان ابراز همدردی کرد.

نوری همچنین در سفر به شیراز همچنین با حضور در بیمارستان مسلمین این شهر از تعدادی از مجروحان حمله تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) از جمله پدر دانش آموز شهید علی اصغر لری گویینی عیادت کرد.

او ضمن محکوم کردن این جنایت گفت: این حادثه نشان داد که دشمن برای متوقف کردن پیشرفت کشور و از بین بردن امنیت و آرامش مردم کشور از هیچ جنایتی دریغ نخواهد کرد.

وزیر آموزش و پرورش در این برنامه همچنین از پدر شهید دانش آموز علی اصغر علی گوئینی عیادت و شهادت فرزندش را به وی تسلیت گفت.

 

منبع: ایسنا
  • ناشناس ارسالی در

    پاداش بازنشستگان را پرداخت کنید بعد ۱۴ ماه . بازنشستگان توان گذران زندگی خود را ندارند.اگر عدالت خواه هستید پاداش را یکجا پرداخت کنید نه بخش بخش با این تورم

ارسال نظر