|
کدخبر: 277525

ایاب و ذهاب معلمان روستایی دردسرساز شد!

تعدادی از مخاطبین با ثبت پویشی در سامانه فارس من خواستار حل مشکل ایاب و ذهاب معلمان مناطق روستایی شده‌اند.

 برخی معلمان شاغل در مناطق روستایی برای رفت‌وآمد روزانه به مدرسه دچار مشکلات فراوانی هستند. مناطق روستایی که جاده و وسیله ایاب و ذهاب مناسبی ندارند رفت‌وآمد از شهر به مدرسه و بالعکس را برای معلمان سخت کرده است. این مشکل به خصوص برای معلمان زن سختی بیشتری به همراه دارد.

تعدادی از مخاطبین خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس من، این موضوع را مطرح کرده‌اند. این پویش که با عنوان «ضرورت حل مشکل ایاب و ذهاب معلمان مناطق روستایی» ثبت شده است، تاکنون حدود ۴۰۰ امضا کسب کرده است.

سردبیر این سوژه  گفت: « ما از شهر به یکی از بخش‌های روستایی می‌آییم و برای رفت‌وآمد سرویس نداریم. درحالی که منطقه کوهستانی و برفی است و گاهی همکاران مجبور می‌شوند با همدیگر خودرویی را کرایه کنند که هزینه دارد»

وی افزود: « این مدل رفت‌وآمد به خصوص برای معلمین زن استرس و زحمات زیادی دارد. معلمان هم کارمند دولت هستند. چرا حداقل برای آنهایی که در مناطق روستایی با شرایط سخت کار می‌کنند سرویس ایاب و ذهاب در نظر گرفته نمی‌شود؟ »

 

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    چرا باید اینقدر مسیر دور باشد آموزش و پرورش اینقدر بی برنامه هست که بعد از چهل سال نتوانست نیروی بوی برای مناطق دور تربیت کند و باید معلم از شهر ۱۰۰ الی ۱۵۰ کیلومتر ودر جا های دیگر حتی مسیر های دورتر را طی کند دیگه جانی برای تدریس و کار با دانش آموز نمی ماند

  • ناشناس ارسالی در

    چون روستایی در ایران یک شهروند درجه دو ب ه حساب میآید

  • ناشناس ارسالی در

    معلمین زن در ابتدایی در تمام روستاهای کشور دچار مشکلند...کم استخدام کنه آموزش وپرورش ازشون

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها