|
کدخبر: 275583

آزمون استخدامی معلمان ۲۲ مهر برگزار می‌شود

نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: با هماهنگی با سازمان امور اداری و استخدامی و تامین زیرساخت‌های لازم آزمون معلمان فاقد شناسه استخدامی، ۲۲ مهر برگزار می‌شود.

آموزشی آزمون استخدامی معلمان ۲۲ مهر برگزار می‌شود

 یوسف نوری افزود: اعتبار فوق العاده رتبه بندی معلمان فاقد کد استخدامی نیز به خزانه رفت و به طور کامل پرداخت می‌شود.

وی گفت: ۲۰ درصد اعتبار پاداش فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ نیز به خزانه رفت و بقیه هم نیز به زودی به خزانه ارسال می‌شود.

نوری درباره سرویس مدارس هم گفت: با تعدیل نرخ سرویس‌های مدارس برخی پیمانکاران به این نرخ تمکین نکردند و برای حل این مشکل با تاکسی رانی صحبت کردیم و قرار است ۴ هزار تاکسی در اختیار مدارس قرار گیرد.

وی افزود: نرخ سرویس مدارس را شورای هر شهر مشخص می‌کند و پیمانکاران سرویس باید به این نرخ پایبند باشند.

نوری درباره کتاب‌های درسی گفت: اگر دانش آموزی درمدرسه ثبت نام شده و در سامانه خرید کتاب‌های درسی نیز ثبت سفارش کرده است.

کتاب‌های خود را باید دریافت کرده باشد و نرسیدن کتاب به دانش آموزان توجیحی ندارد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: عده‌ای از دانش آموزان در سامانه خرید کتاب‌های درسی ثبت نام نکرده اند یا از کتاب‌های سایر دانش آموزان استفاده می‌کنند و عده‌ای از دانش آموزان هنرستانی نیز هنوز تعیین رشته نکرده اند و به همین علت، این عده از دانش آموزان بدون کتاب مانده اند.

وی درباره کمبود سرایداران در مدارس نیز گفت: با معاون اول رئیس جمهور صحبت کرده ایم که امسال ۱۰ هزار سرایدار جدید در مدارس استخدام می‌شود.

وی درباره توزیع تغذیه رایگان به دانش آموزان نیز گفت: اعتبار اجرای این طرح به ۵ استان ابلاغ شده و اعتبار بقیه استان‌ها نیز در هفته آینده تامین می‌شود.

نوری درباره اتصال آموزش و پرورش به پنجره واحد دولت الکترونیک نیز گفت: قرار شد که خدماتی که منجر به کسب و کار می‌شود به پنجره واحد متصل کنیم.

وی گفت: هم اکنون خدمات الکترونیک پایگاه اصلی الکترونیکی آموزش و پرورش به پنجره دولت متصل شده است و خدمات سایر معاونت‌های این وزارتخانه نیز به پنجره الکترونیک دولت متصل شود.

نوری با اشاره به کمبود معلم در برخی از مدارس گفت: به مدیران آموزش و پرورش گفته ام که کلاس هر مدرسه‌ای معلم ندارد سریعتر برایشان معلم تعیین شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره تعدیل معلمان خرید خدمات گفت: در برخی از استان‌ها با مازاد معلم خرید خدمات مواجه شدیم و نتوانستیم آنان را به کار بگیریم، ولی در شرف هستیم درمناطقی که کمبود معلم داریم از آن‌ها استفاده کنیم.

نوری افزود: معلمانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شده و دوره‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان را گذرانده اند، از اول مهر در آموزش و پرورش استخدام شده اند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
  • آزاده دهکردی ارسالی در

    بنده از معلمانی هستم که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شده ام اما آقایان احمدیان و علیمردانی در آموزش و پرورش کل استان چهارمحال و بختیاری از دادن معرفی نامه جهت گذراندن دوره‌های آموزشی دانشگاه فرهنگیان امتناع می کنند با توجه به اینکه امسال آخرین فرصت برای ساماندهی و استخدام من و ۴۰۰جامانده ی دیگر در استان است لطفا داد ما بستانید بعد از۷سال صبوری و چشم انتظاری برای عمل به قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان پیش‌دبستانی جز اذیت و فرصت سوزی نصیبی نبردیم لطفا نگذارید دیر و زود به سوخت و سوز منجر شود جناب وزیر،آقای لاشکی لطفا ابلاغیه استخدام ما را به دست آقایان احمدیان..برسانید؛ کمک کنید... داد از این ظلم...۰۹۰۲۰۹۷۶۰۱۴📞به شهدا،به اسلام،به انسانیت قسم، کاری کنید

ارسال نظر