|
کدخبر: 274686

دولت برای حل مشکلات معیشتی معلمان زمان می‌خواهد

یک نماینده، مجلس را حامی معلمان و پشتیبان نهاد تعلیم و تربیت کشور دانست و بر صبر و بردباری جامعه فرهیخته فرهنگیان و ارائه فرصت به دولت برای حل مشکلات معیشتی و رفاهی خود، تاکید کرد.

حسین نوش‌آبادی، نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی صبح سه شنبه ۲۹ شهریور ماه در اجلاس سراسری مدیران آموزش و پرورش شهرستان قرچک، نقش مدیران و معلمان را در تحقق تمدن ایرانی اسلامی، اساسی دانست و معلمان را پیشران تحولات فرهنگی و اجتماعی و افسران پیشرفت کشور برشمرد.

رئیس مجمع نمایندگان شهرستان های استان تهران با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پروش و انتقاد از عدم اجرای مطلوب این سند در طول یک دهه گذشته، بر پیگیری اهداف متعالی سند تحول در تحقق تربیت جوانان مسئولیت پذیر، حق طلب و متدین و با بصیرت تاکید کرد.

نوش‌آبادی، مسئولیت مدیران آموزش و پرورش را در بستر سازی اهداف نظام تعلیم و تربیت و رفع موانع علمی و تربیتی، حائز اهمیت دانست و مجلس شورای اسلامی را حامی معلمان و پشتیبان نهاد تعلیم و تربیت کشور دانست و بر صبر و بردباری جامعه فرهیخته فرهنگیان و ارائه فرصت به دولت برای حل مشکلات معیشتی و رفاهی خود، تاکید کرد.

 

  • ناشناس ارسالی در

    ۲۸ساله معلمم با۵ نفر نان خور درخرابه ای مستاجر بودم تازه امسال بامنت وخواش از ری یس اداره خواستم یک خانه سرایداری بمن بده د دستش درد نکنه داد اما ۸ ماه نشده گفت پاشو گفتم دارم بهت کرایه میدم گفت نه بخش نامه هست که شاغلها در خانه سرایداری نشین ن گفتم اقا من یقرون پول پیش ندارم کجا بر م ؟ گفت همینه که هست حالا هم منتظرم که و سایلامو بریزن تو ی خیابان ای خدا کمکم کن

  • سروری ارسالی در

    آموزش وپرورش را خشدالشعبی ، سید حسن نصرا لله فرض کنید.

  • یک معلم از بخت برگشته ارسالی در

    43 سال زمان برای کم کردن مشکلات معیشتی م علمان کم بود؟
    هر چند که ما میدونیم اگه 430 سال دیگه هم بهتون زمان بدیم کوچ کترین قدمی برای یه ذره راحتی معلمان بر ن می دارین

ارسال نظر