|
کدخبر: 273967

آخرین وضعیت ارسال مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: ۷۰۰ هزار نفر از فرهنگیان معادل ۸۴ درصد از جمعیت مشمول رتبه‌ بندی معلمان، مستندات و مدارک خود را در سامانه رتبه‌بندی معلمان بارگذاری کردند.

محسن زارعی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی درباره میزان بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌ بندی معلمان، اظهار کرد: ۷۰۰ هزار نفر از معلمان معادل ۸۴ درصد از جمعیت مشمول رتبه‌بندی، مستندات و مدارک خود را در سامانه رتبه‌بندی معلمان بارگذاری کردند.

وی با بیان اینکه ۸۳۰ هزار نفر از معلمان مشمول رتبه‌ بندی می‌شوند، ادامه داد: معلمان تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ فرصت دارند تا مدارک و مستندات خود را در سامانه رتبه‌بندی بارگذاری کنند؛ البته تعدادی از معلمان درخواست دارند با توجه به مصادف شدن روزهای ثبت مدارک با ایام پیاده‌روی اربعین حسینی، این زمان تمدید شود که در حال بررسی این درخواست هستیم.

زارعی با بیان اینکه در حال آموزش ارزیابان حرفه‌ای هستیم، اضافه کرد: در دوره‌های مختلف ارزیابان آموزش می‌بینند که مرحله اول ۱۱۷ نفر، مرحله دوم ۲۳۰ نفر و مرحله سوم ۳۶۰ نفر آموزش دیدند و دوره‌های دیگر نیز در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه ارزیابان به محض پایان آموزش، ارزیابی مستندات و مدارک معلمان را آغاز می‌کنند، افزود: ۴۵۰۰ ارزیاب باید آموزش ببینند و پیش‌بینی می‌کنیم تا هفته اول مهر ماه، این آموزش‌ها پایان پذیرد.

 

 

 

منبع: فارس

ارسال نظر