|
کدخبر: 272599

خبر جدید وزیر آموزش و پرورش درباره دانشگاه فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش گفت: چند سال گذشته به دانشگاه فرهنگیان کمتر توجه شده است، درصدد هستیم دانشگاه فرهنگیان به یک دانشگاه جامع تبدیل شود.

آموزشی خبر جدید وزیر آموزش و پرورش درباره دانشگاه فرهنگیان

یوسف نوری صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به صاحب‌نظری حجت الاسلام و السملین در حوزه تعلیم و تربیت، اظهار داشت: بخش بزرگی از فعالیت امامان جمعه در سطح کشور مختص به حوزه تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه ریاست محترم جمهوری نگاه ویژه‌ای به حوزه آموزش و پرورش دارند، ادامه داد: آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محترم،  در ۲ برنامه اجلاس مدیران آموزش و پرورش و تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای دانش‌آموزی حاضر بودند.

وزیر آموزش و پرورش با گرامیداشت و بزرگداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهید رجایی و شهید باهنر، بیان کرد: جامعه آموزش و پرورش شهدای بسیاری را همچون این ۲ شهید بزرگوار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که افتخار بزرگی است.

نوری با اشاره به نگاه ویژه ریاست جمهوری و هیئت دولت به دانشگاه فرهنگیان، خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان از مولفه‌های تحول بنیادین آموزش و پرورش است، چند سال گذشته به دانشگاه فرهنگیان کمتر توجه شده است، درصدد هستیم دانشگاه فرهنگیان به یک دانشگاه جامع تبدیل شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها