|
کدخبر: 269525

آقای وزیر تکلیف استخدام و رتبه بندی معلمان را روشن کنید!

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای قانون رتبه بندی معلمان و تعیین تکلیف استخدام معلمان خرید خدمت، پیش دبستانی ها را هر چه سریعتر پیگیری کنید.

 غلامحسین کرمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۵ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تبریک به مناسبت سالروز عملیات مرصاد در تذکری خطاب به وزیر صمت گفت: چه نظارتی بر سوءاستفاده برخی تولیدکنندگان و کارخانجاتی دارید که قیمت محصولات را افزایش داده و اینگونه به جان مردم افتاده اند؟ گزارشی از برخوردهای شما به گوش نمی رسد!

نماینده مردم دستی و تنگستان در مجلس یازدهم در تذکر به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در اجرای قانون رتبه بندی معلمان و تعیین تکلیف استخدام معلمان خرید خدمت، پیش دبستانی ها و... شد.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در راستای فراهم کردن بستر لازم برای صادرات محصولات مازاد منطقه دشتی و تنگستان مانند گوجه فرنگی، خرما، هندوانه و تنباکو اقدامات جدی صورت دهید. همچنین اجرای بیمه صیادان ضرورت دارد.

کرمی ضمن تاکید بر توجه جدی به معیشت بازنشستگان و جدی گرفتن درخواست آنها مبنی بر همترازی حقوق گفت: برای قانون ساماندهی مبادلات مرزی و تجارت مرزنشینی، اقدامات جدی صورت گیرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر نفت گفت: چه برنامه ای برای فعال کردن منطقه پارس شمالی در تنگستان دارید.

 

منبع: خانه ملت
  • یوسف ارسالی در

    به استحضار نماینده گرامی آقای کرمی و سای ر نمایندگان گرامی پیگیر رتبه بندی معلمان می رساند که ما فرهنگیان خیلی وقت است ک ه از اجرای قانون رتبه بندی توسط آموزش و پرورش دلسرد و نا امید شده ایم
    ما بارها شاهد بوده ایم که بسیاری از مسئولین این وزارتخانه حتی توانایی اجرای تصمیمات و وظایف تعریف شده خود را ندارد چه برسد به این که بخواهند اوامر سایر آگاهان و دل سوزانی چون شما را به انجام برسانند اینان حتی قادر نیستند به قولهای خود وفادار بم انند مثلا" ؛ اول هر سال تحصیلی برا ی جلب توجه همکاران ما برای پر کردن ساعات خالی مدارس قول پرداخت اضافه کاری ماهیان ه را میدهند اما به محض اینکه به خواسته خ ود میرسند پرداخت ها را با تاخیر چند ماهه انجام میدهند
    مسئولین عزیز ما در آ موزش و پرورش حتی در اجرای قولهایی که آنچ نان هم به بودجه مرتبط نیست نیز ناتوان هس تند مثال آن هم تاخیر حدود سه هفته ای است که در اعلام نتایج نقل و انتقالات فرهنگی ان امسال رخ داده است
    و...

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها