|
کدخبر: 268470

آموزش مهندسی، با مدرک بین‌المللی بدون نیاز به معادل‌ سازی

آموزشی آموزش مهندسی، با مدرک بین‌المللی بدون نیاز به معادل‌ سازی

بسیاری از دانشجویان در رشته‌هایی از قبیل فنی و مهندسی، علوم، علوم پزشکی و… تحصیل‌ کرده و قصد دارند در کشورهای دیگر به ادامه تحصیل مشغول شده و یا در دیگر کشورها، کار و شغلی مناسب پیدا کنند. این افراد باید به معادل‌ سازی مدرک تحصیلی خود دست بزنند. اما در حال‌ حاضر این امکان فراهم شده که شما بتوانید با دریافت آموزش‌های فنی و مهندسی در مجتمع عالی آزاد نوین پارسیان، مدرک بین‌المللی دریافت نموده و به معادل‌ سازی مدرک تحصیلی خود نیز نیازی نداشته باشید.

بنابراین اگر به دنبال آموزش مهندسی با مدرک بین‌المللی بدون نیاز به معادل سازی هستید، می‌توانید از خدمات علمی و آموزشی این مجتمع بهره‌مند گردید.

آموزش شبیه‌سازی فرآیند

آموزش شبیه‌سازی فرایند یکی از خدماتی است که توسط مجتمع عالی نوین پارسیان به دانشجویان و علاقه‌مندان ارائه می‌گردد.

به‌ طور کلی، شبیه‌سازی فرایند، ابزاری به‌ منظور مدل‌ سازی فرایندهای مختلف شیمیایی، فیزیکی و یا بیولوژیکی است. با استفاده از چنین ابزاری، مهندسان می‌توانند به مدل‌ سازی انواع مختلف فرآیندها اقدام کنند.

در شرایط کنونی از نرم‌افزارهای شبیه‌سازی فرآیند در صنایع مختلف از قبیل صنایع شیمیایی، پتروشیمی، پالایش نفت، نیروگاه‌های برق، صنایع معدنی و… استفاده می‌کنند تا از طریق به‌ کارگیری این ابزار، سرعت عمل و دقت کار را افزایش داده و به بهره‌وری بیشتری هم دست پیدا کنند.

با آموزش شبیه‌سازی فرایند و آشنایی با نرم‌افزارهای آن،  می‌توان ضایعات را کاهش داد و استفاده‌ای بهینه از منابع و مواد اولیه و نهاده‌های انرژی به عمل آورد.

نرم‌افزارهای کنترل پروژه

همان‌طور که می‌دانید کنترل پروژه بخش بسیار مهمی از مدیریت پروژه است که تمرکز اصلی خود را بر مدیریت هزینه‌ها و زمان‌بندی پروژه‌ها قرار داده است. هدف اصلی از این شاخه علمی، بررسی مغایرت هزینه‌ها و زمان‌بندی پروژه‌ها با برنامه‌ریزی‌های اولیه و به حداقل رساندن این مغایرت‌ها است. کنترل پروژه در واقع یکی از دشوارترین مهارت‌های مدیریتی است.

بنابراین صاحبان کسب‌ و کارهای کوچک و بزرگ که با پروژه‌ها و وظایف بسیار زیادی مواجه هستند به نرم‌افزارهای کنترل پروژه نیاز دارند تا از طریق این ابزار به برنامه‌ریزی صحیح و دقیق دست بزنند و پروژه‌ها و وظایف خود را به‌ خوبی سامان‌دهی کنند تا پروژه‌ آن‌ها سودآوری مورد نظرشان را داشته باشد.

آموزش نرم‌افزارهای کنترل پروژه مزایای بسیار زیادی برای این افراد ایجاد خواهد کرد. چراکه از طریق آن می‌توان به مدیریت زمان اقدام نمود و یا تخصیص منابع را به این سیستم‌های نرم‌افزاری واگذار کرد. پس اگر شما هم از جمله صاحبان کسب‌ و کارهایی هستید که قصد دارند در میدان رقابت با شرکای خود، پیشتاز باشند به آموزش نرم‌افزارهای کنترل پروژه نیاز خواهید داشت.

از این طریق امکان اولویت‌بندی وظایف و مسئولیت‌ها برای شما به وجود خواهد آمد و همکاری‌های تیمی بهبود خواهند یافت. چرا که هر کدام از اعضای تیم به وظیفه و فعالیت خود به‌ خوبی متمرکز شده و ارتباطی سازمان‌ یافته و دقیق میان اعضا ایجاد می‌شود.

نرم‌افزارهای کنترل پروژه

آموزش PMP

در حال‌ حاضر مدیریت پروژه در شرکت‌های مختلف از جایگاه خاصی برخوردار شده‌ و تنها افراد خاصی می‌توانند به این موقعیت شغلی دسترسی پیدا کنند. در شرایط حاضر تنها نمی‌توان با تکیه بر تجارب و یا حتی مدارک علمی در این جایگاه خاص قرار گرفت. پس به مدرک PMP نیاز دارید. لذا آموزش PMP یا ابزار دقیق و دریافت گواهی‌نامه حرفه‌ای و بین‌المللی آن، هدف بسیاری از دانشجویان و علاقه‌مندان است.

لازم به ذکر است که مدرک و یا گواهی متخصص مدیریت پروژه که در زبان انگلیسی به‌ صورت project management professional  خود را نشان می‌دهد و به شکل مخفف PMP به نمایش درمی‌آید، یکی از گواهی‌نامه‌های علمی و یا اعتبار نامه‌هایی است که در حال حاضر طرف‌داران و محبوبیت بسیار بالایی هم دارد.

این گواهی‌نامه به کسانی ارائه می‌شود که توانسته باشند برخی از پیش‌نیازها را به دست آورده و سپس آزمون  pmp  را نیز با موفقیت پشت سربگذارند. برای دریافت آموزش pmp و آشنایی با منابع این آزمون، می‌توانید از خدمات مجتمع نوین پارسیان بهره‌مند شوید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها