|
کدخبر: 266852

بودجه ۵۰ هزار میلیارد تومانی برای اجرای رتبه‌بندی معلمان

منادی گفت: خروجی آموزش و پرورش ما نمایانگر این است که معلمان خوب کار نکرده‌اند!

آموزشی بودجه ۵۰ هزار میلیارد تومانی برای اجرای رتبه‌بندی معلمان

علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: ما ۱۰۰ سال پیش در کشور خود آموزش پرورش نوین را آغاز کردیم و در این مدت معلمانی که در آموزش و پرورش بودند هیچ‌گونه رتبه و درجه و جایگاهی نداشتند و عنصر بسیار اثرگذار رقابت که خروجی آن رشد و تعالی است در این ۱۰۰ سال وجود نداشت اما کمیسیون آموزش و پرورش قانون رتبه‌بندی فرهنگیان را به تصویب رساند و معلمان را در پنج رتبه قرار دادیم.

حدوداً ۵۰ هزار میلیارد تومان بودجه برای رتبه‌بندی معلمان در نظر گرفتیم! و از این به بعد هیچ معلمی بدون جایگاه نیست و معلمان باید برای ارتقاء تلاش کنند و علت اخذ جایگاه و رتبه نیز فعالیت‌ها در طول پنج سال برای ارتقاء کیفیت آموزش کشور خواهد بود.

متاسفانه امروزه خروجی آموزش و پرورش ما معدل‌های ۱۰ تا ۱۱ است ما ۱۵ میلیون دانش آموز داریم که معدل متوسط دانش آموزان ما ۱۰.۵ تا ۱۱ است و این معدل در رشته‌های کارودانش بین ۷.۵ تا ۸.۵ است که این نمایانگر این است که آموزش و پرورش رها بوده و معلمان خوب کار نکرده‌اند.

رتبه‌بندی معلمان علاوه بر این‌که انگیزه مالی ایجاد می‌کند بلکه تحولی در آموزش و پرورش نیز رخ خواهد داد که خروجی آن در دانشگاه‌های آینده کشور منجر به تولید چهره‌های ماندگار بیشتری خواهد شد.

منبع: دانشجویان ایران
  • چغندربگ ارسالی در

    منادی غلط زیادی کرده!!!! شما مدیران بی لیاقت و بیسواد و خائن با سیاست های غلط م ملکت و آموزش و پرورش را خراب کردید و حال ا طلبکارید.

  • معلم ارسالی در

    لعنت برشما دروغگوها از وزیر بی لیاقت ی

  • اسماعیل ارسالی در

    بله.درسته .اگه ما درست کار می کردیم امثا ل تو الان نماینده نبودی.از ماست که بر م است.

  • ناشناس ارسالی در

    خود این منادی هم یکی از همین دانش اموزا ن است کار دانش است

  • علی ارسالی در

    شما درست می فرمایید چون خروجی آموزش وپرو رش شما هاهستید

  • معلم ارسالی در

    وقتی آموزش وپرورش را قبول ندارید بهتر از این نمیشه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها