|
کدخبر: 259720

بودجه ۲۵ هزار میلیون تومانی برای اجرای رتبه بندی فرهنگیان

با توجه به اینکه قانون رتبه بندی توسط مجلس تایید شده است، برای اجرای آن بودجه ۲۵ هزار میلیون تومانی پیش بینی شده است تا این قانون پس از ۱۰ سال انتظار محقق شود.

آموزشی بودجه ۲۵ هزار میلیون تومانی برای اجرای رتبه بندی فرهنگیان

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس گفت: اگر چه مجلس قانون رتبه بندی معلمان را تصویب کرده است، اما آیین نامه های آن باید توسط دولت به مجلس ارائه و عدم مغایرت آن با قانون بالادستی بررسی شود.

وی ادامه داد: با توجه به رشد درآمدهای ریالی و ارزی کشور، انتظار می رود دولت سیزدهم اعتبار لازم برای اجرای قانون رتبه بندی معلمان را تامین کند و این قانون پس از ۱۰ سال انتظار محقق شود.

نماینده مردم خمین در مجلس اظهار داشت: هر چند که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به تصویب رسیده است، اما این سند هنوز عملیاتی نشده و در حد شعار باقی مانده است.

نظری تصریح کرد: هزینه ای که امروز دولت و نظام برای قانون شکنی و وقوع جرائم در جامعه می پردازد، از آثار عدم ساماندهی نظام تعلیم و تربیت برای پرورش انسان‌های مسئولیت پذیر است.

وی با اشاره به اینکه هزینه برای آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری است، بیان داشت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی جامعه ریشه در نقص آموزش و فقدان توجه به تربیت دانش آموزان دارد.

منبع: ایلنا
  • جیک جیک ارسالی در

    سی و هشت هزار نه بیست و پنج قبلنا فقط شب ا دزدی بود الان روز روشن اونم سیزده هزار میلیارد فرهنگیان کوتاه نمیان از حقشون

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها