|
کدخبر: 248124

طرح رتبه بندی برای حل مشکلات معیشتی معلمان است

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: انحصار آموزش زبان انگلیسی را در مدارس غیردولتی شکسته و به آموزش زبان‌های دیگر نیز ورود خواهیم کرد.

آموزشی طرح رتبه بندی برای حل مشکلات معیشتی معلمان است

 احمد محمودزاده امروز در جلسه برخط با کارشناسان مدارس غیردولتی ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس گفت: سعی کرده ایم نگاه و رویکرد جدیدی در مراکز و مدارس غیر دولتی حاکم کنیم تا تحولات مورد نظر رقم بخورد.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: باید موسسین مدارس و مراکز غیر دولتی را با طرح های حمایتی تشویق و ترغیب به سرمایه گذاری بیشتر در آموزش و پرورش کنیم.

محمودزاده گفت: با پیگیری انجام شده دو  تبصره با همراهی و حمایت کمیسیون تلفیق برای کمک و حمایت از مراکز غیر دولتی تصویب شده است.

وی بیان کرد: عنصر اصلی سند تحول بنیادین معلم است و طرح رتبه بندی نیز به منظور حل مشکلات معیشتی و ارتقا جایگاه معلمان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: نگاه ما به معلم باید پژوهشگرانه و محققانه باشد و در این راستا نیز انتظاراتی را برای انان ترسیم کنیم.

محمودزاده افزود: از دیگر برنامه های ما توجه به اموزشهای فنی و حرفه ای و کاردانش خواهد بود و در این خصوص برنامه های متنوعی را اجرا خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: انحصار آموزش زبان انگلیسی را در مدارس غیردولتی خواهیم شکست و به آموزش زبان های دیگر نیز ورود خواهیم کرد.

معاون وزارت آموزش و پرورش بسان کرد: در زمینه ارزیابی شاخص های تخصصی نیز ورود خواهیم کرد و مدارس غیر دولتی سراسر کشور را رتبه بندی خواهیم کرد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها