|
کدخبر: 240513

اظهارات مهم معاون اول رئیس جمهور درباره اجرای رتبه بندی معلمان

معاون اول رییس جمهور تکیه و اعتماد بر مردم را حلال مشکلات کشور دانست و گفت: یکی از ویژگی های امام خمینی (ره) و همچنین مقام معظم رهبری اعتقاد به نقش آفرینی مردم در پیشبرد کارها و حل مسائل مختلف است.

آموزشی اظهارات مهم معاون اول رئیس جمهور درباره اجرای رتبه بندی معلمان

محمد مخبر صبح امروز (سه شنبه) در آیین بهره برداری از ۲۹۵۰ پروژه آموزشی در سراسر کشور، با تبریک ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) اظهار داشت: تدین، شجاعت، بی توجهی به دنیا، استواری در مسیر، تسلط بر نفس و مهمتر از همه اعتماد به مردم از جمله ویژگی ها و ابعاد شخصیتی امام راحل بود.

معاون اول رییس جمهور در ادامه سخنان خود از مجمع خیرین مدرسه ساز به عنوان شجره طیبه یاد کرد و افزود: تا به امروز ۳۰ درصد از مدارس کشور توسط خیرین احداث شده که باید از این الگو در سایر بخش ها نظیر بخش تولید و حل مسائل اشتغال نیز استفاده کنیم.

مخبر یکی از شعارهای محوری دولت مردمی آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی را عدالت عنوان کرد و اظهار داشت: عدالت آموزشی یکی از مهمترین شاخه های عدالت محسوب می شود و اگر در این بخش نتوانیم عدالت را مستقر کنیم در سایر بخش ها نیز تحقق عدالت میسر نخواهد شد.

مخبر در بخش دیگری از سخنان خود از توجه ویژه دولت به وضعیت معلمان و کارکنان آموزش و پرورش خبر داد و گفت: رسیدگی به وضعیت عزیزان شاغل در آموزش و پرورش هم در شعارهای انتخاباتی رییس جمهور بود و هم در بودجه سالانه ۱۴۰۱ مورد تاکید قرار گرفته و دولت مصمم است طرح رتبه بندی معلمان را به انجام برساند.

معاون اول رییس جمهور اضافه کرد: در همین راستا با وجود آنکه لایحه دولت قبلی برای رتبه بندی معلمان دارای اشکالات و ایراداتی بود اما رییس جمهور تاکید کرد که همان لایحه را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهیم تا موضوع رتبه بندی به سرعت پیگیری و به نتیجه برسد.

وزیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و با بیان اینکه توجه جدی به آموزش عمومی به عنوان زیرساخت آینده سازی و پیشرفت وآبادانی کشور از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: به برکت انقلاب اسلامی و بر پایی نظام جمهوری اسلامی ایران وابستگی نظام آموزشی کشور به کشورهای استکباری از بین رفت که در این راستا اقداماتی در دو جهت زیرساختی فیزیکی و کیفیت بخشی در جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها