|
کدخبر: 247620

توجه ویژه آموزش و پرورش برای آموزش معلمان

عضو شورای عالی آموزش و پرورش گفت: باید اهتمام ویژه بر جذب و آموزش معلمان داشته باشیم.

آموزشی توجه ویژه آموزش و پرورش برای آموزش معلمان

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو شورای عالی آموزش و پرورش در آیین بزرگداشت یکصدمین سال تأسیس شورای عالی آموزش و پرورش که در مدرسه دارالفنون برگزار شد، اظهار کرد: صدسال از زمان تشکیل شورای معارف گذشته و در این مدت شاهد تحولات بسیاری بوده است.

وی افزود: دارالفنون نماد تعلیم و ترییت جدید در ایران و مرهون امیرکبیر است که مبدا و منشا انتقال علوم و فنون از غرب به ایران شد و طبعا دانش کشور ما مرهون چنین شخصیتی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم ادامه داد: ۱۰ سال است که سندتحول بنیادین تصویب شده اما هنوز به طور کامل اجرا نشده و نیازمند اهتمام ویژه ای است تا زمینه را برای تحول در آموزش و پرورش فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه نقش اول در آموزش و پرورش را معلم ایفا می‌کند و اگر سهمی برای کتاب و برنامه درسی قائل باشیم، باز هم معلم است که با منش و دانش خود بر روند تربیتی و آموزشی دانش آموزان اثرگذار است گفت: باید اهتمام ویژه بر جذب و آموزش معلمان داشته باشیم.

 

منبع: فارس
  • استاد دلسوز ارسالی در

    آموزش غیر حضوری برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نه تنها هیچ فایده ای ندارد بلکه با این وضع غیر حضوری دانشگاه ها در آینده شاهد روی کار آمدن معلمان ضعیف وبا بار علمی پایین خواهیم بود که دود آن به چشم دانش آموزان آینده خواهد رفت. باتشکر

ارسال نظر