|
کدخبر: 246095

نامه منادی به میرکاظمی درباره نیروهای حق‌التدریس

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات در نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار تعیین تکلیف معلمین حق‌التدریسی و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی شد.

علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار تعیین تکلیف معلمین حق التدریسی و آموزش یاران نهضت سواد آموزی شد.

متن نامه علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه به شرح ذیل است:

احتراماً مستحضر هستید مطابق قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۳۹۷/۶/۱۳ و قانون تفسیر قانون فوق الذکر مصوب ۱۳۹۹/۲/۱۵ وزارت آموزش و پرورش مکلف به استخدام نیروهای مشمول شده است.

با عنایت به نیاز مبرم وزارت آموزش و پرورش به ساماندهی و استخدام نیروها و با توجه به اینکه این نیروها تمام مراحل قید شده در قانون را طی نموده و آماده استخدام می باشند انتظار می رود در اسرع وقت همانند گروه های قبلی مشمول قانون حکم استخدامی ایشان صادر شود.

 تعلل بیش از این در اجرای قانون و حکم صریح آن برای آموزش و پرورش کشور زیان بار می باشد و تخطی از حکم تکلیف قانونی محسوب می‌‍شود به ویژه اینکه زمان اجرای قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه نیز در حال اتمام است و بنابراین دستور فرمایید در اسرع وقت اقدامات قانونی لازم صورت پذیرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها