|
کدخبر: 241475

تجمع اعتراضی معلمان مقابل وزارت آموزش و پرورش

تعدادی از معلمان حق‌التدریس مشمول استخدام، امروز با تجمع مقابل وزارت آموزش و پرورش، خواستار صدور احکام استخدامی‌شان شدند.

تعدادی از معلمان حق‌التدریس مشمول استخدام، امروز با تجمع مقابل وزارت آموزش و پرورش، خواستار صدور احکام استخدامی‌شان شدند.

این معلمان که تعداد حدود ۱۰۰ نفر بودند، در مقابل ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش با سر دادن شعارهایی چون «وزیر باکفایت، عدالت عدالت»، عنوان کردند که به دنبال اخذ حکم استخدامی‌شان هستند.

یکی از این معلمان  گفت: ما معلمان حق‌التدریس قبل از سال ۹۱ هستیم که بر اساس قانون مجلس، مشمول استخدام در این وزارتخانه شدیم.

وی ادامه داد: ما گروه سوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش هستیم و به رغم اینکه آزمون جامع را دادیم اما هنوز احکام استخدامی‌مان صادر نشده است. یکبار می‌گویند، مهر، بعد می‌گویند دی، بعد می‌گویند بهمن، الان هم خبری نیست.

این معلم با بیان اینکه ما ۱۲ هزار معلم هستیم که اینگونه بلاتکلیف مانده‌ایم، اضافه کرد: ما با حقوق ماهیانه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان یا ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان کار می‌کنیم و به رغم اینکه مشمول استخدام شدیم اما هنوز همینطور بلاتکلیف مانده‌ایم.

* اسامی معلمان حق التدریسی، برای أخذ کد کارمندی ارائه می‌شود

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در این خصوص اظهار کرد: براساس قانون مصوب مجلس، اسامی معلمان حق التدریسی، برای أخذ کد کارمندی و صدور احکام استخدامی آنها، به سازمان اداری استخدامی کشور تحویل داده می‌شود.


 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها