|
کدخبر: 240158

درخواست یک نماینده ولی‌فقیه برای رسیدگی به مشکلات معلمان

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با ابراز امیدواری از اینکه مشکلات صنفی معلمان برطرف می‌شود، گفت: این عزیزان انسان‌های با شرافتی هستند که زحماتشان در زمینه تعلیم و تربیت جای قدردانی دارد.

آموزشی درخواست یک نماینده ولی‌فقیه برای رسیدگی به مشکلات معلمان

 حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در نشست بصیرتی سیاسی بسیج که با حضور مسئولان، معلمان و دانش‌آموزان در سالن جلسات سلیمان خاطر این شهر برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگیان زحمتشکان عرصه تعلیم و تربیت هستند.

وی گفت: امروز با افتخار در این جلسه حضور یافته و هدف ادای احترام به جایگاه و مقام شامخ معلمان تلاشگر استان کردستان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه معلمان در کسوت مربیگری قرار دارند، گفت: تربیت، شرافت و احساس مسئولیت از ویژگی‌های بارز معلمان زحمتکش است.

وی افزود: آنچه که بنده به‌عنوان یک دانش‌آموز قبل و بعد انقلاب مشاهده کرده تربیت دانش‌‌آموزان شایسته و انقلابی از جمله نتایج زحمات معلمان بوده است، کما اینکه افرادهای زیادی از این قشر در جنگ و جبهه‌ها حضور یافتند و جانشان را تقدیم انقلاب کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان زیادی به خیل شهدا پیوستند که دست‌پرورده‌های معلمان بودند، خاطرنشان کرد:  در قبل و بعد انقلاب معلمان در حوزه ترویج نماز و تشویق دانش‌آموزان به دین، روشنگری کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه معلمان و فرهنگیان قبل و بعد از انقلاب شرافت خود را حفظ کرده و انسان‌های شریف، قانع و با مناعت طبع هستند، ابراز داشت: بنده در سال‌های مختلفی در حوزه تعلیم و تربیت خدمت کرده و همواره دنبال تحویل افراد سالم به جامعه بودیم.

وی ادامه داد: یک لقمه نان معلمی کم شرافتی نیست و وقتی انسان شاگردانش را در جایگاه‌های مخالف می‌بیند، ارزشمند و مایه مباهات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با ابراز امیدواری از اینکه مشکلات صنف معلمان برطرف می‌شود، یادآور شد: احساس مسئولیت و دلسوزی در زمینه تعلیم و تربیت از دیگر ویژگی‌های بارز معلمان بوده که این عزیزان در این زمینه برای نجات دانش‌آموزان از ظلم و تاریکی جانفشانی کرده و زحماتشان جای تقدیر دارد.

 

منبع: تسنیم
  • دکتر حسن رزاقی شانی از دانشگاه مالزی ارسالی در

    باتشکر فراوان ازنماینده ولی فقیه در استا ن کردستان. باین وضیعتی که دولت ومسئولین دولتی پیش اورده اند، پیشنهاد میشود، مقا م معظم رهبری دراین موضوع رتبه بندی ورودب کند وموضوع را حل فرمایند. تاهم معلمان از این فقر وتنگدستی بیرون بیایندوهم جلوی دا منزدن مسئولین به افزایش مشکلات گرفته شود .باتشکرفراوان.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها