|
کدخبر: 238739

وزیر آموزش و پرورش: موضوع رتبه بندی معلمان برای سال آینده است

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی تصمیماتی گرفته شده است که احتمالا تا فردا نهایی می‌شود و ایرادات در دست بررسی است.

آموزشی وزیر آموزش و پرورش: موضوع رتبه بندی معلمان برای سال آینده است

 یوسف نوری در حاشیه آیین نواختن زنگ انقلاب که در مدرسه ایمان منطقه ۱۲ آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، با بیان اینکه دهه فجر امسال برنامه افتتاح پروژه‌های عمرانی را در تمام کشور داریم که با حضور معاون اول رئیس جمهور انجام خواهد شد گفت: علاوه بر این مدارس ما در ایام فجر در مزار شهدا و ... حضور یافته و برنامه‌های فرهنگی مختلفی را اجرا می‌کنند. محور عمده فعالیت‌ها در این ایام، فعالیت مدرسه‌ای خواهد بود.

 

تصمیم نهایی درباره رتبه‌بندی؛ فردا

نوری ادامه داد: این موضوعی که الان گفته شد اولا رتبه‌بندی برای امسال نبوده برای سال آینده بوده است و بعد اینکه دولت دارد ارفاق می‌کند و دولت و مجلس و همه اتفاق دارند که برای امسال هم پیاده شود؛ لذا لازم است با این موضوع صبورانه و آگاهانه برخورد شود تا خدای ناکرده ضد انقلاب و دیگران از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند و الان می‌بینم این موضوع خوب نیست.
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: همکاران ما مطمئن باشند که ما به عنوان خادم همکاران فرهنگی موضوع رتبه‌بندی را پیگیری می‌کنیم تا آنچه که حق هست انجام شود. درباره رتبه بندی تصمیماتی گرفته شده احتمالا تا فردا نهایی می‌شود و ایرادات در دست بررسی است.

 

منبع: ایسنا
  • فرهنگی ارسالی در

    سوزن گرفت بر علیه ت شعار دادن

  • ناشناس ارسالی در

    البته رتبه بندی مربوط به سال اینده هم نی ست مربوط به ده سال گذشته بوده .چرا سعی م یکنید یه منتی بگذارید لا اقل گول خودتون نزنید

  • ناشناس ارسالی در

    شما تشویق کنید که بروند
    لج اونا را در بیارین

  • ناشناس ارسالی در

    شما تشویق کنید که بروند سر کلاس

    خجالت بکش یک نامه به شورای نگهبان ننوشتی انتقاد نماینده مجلس از شما بود
    یک حرف شفاف از صندوق نزدید موقعیت صندوق شفاف نکردید

    برخی بد .شما خوب

    اوضاع درست کن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها