|
کدخبر: 237185

خبر خوب برای معلمان/ فرهنگیان معاف از مالیات شدند

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده مصوبه این کمیسیون درباره مالیات بر حقوق پزشکان عمومی و متخصص، آموزگاران مقطع ابتدایی و دبیران متوسطه در مناطق روستایی و عشایری را تشریح کرد.

آموزشی خبر خوب برای معلمان/ فرهنگیان معاف از مالیات شدند

 رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ در تشریح مصوبات جلسه اخیر این کمیسیون، گفت: حقوق پزشکان عمومی و متخصص، معلمان مقطع ابتدایی و دبیران متوسطه اول در مناطق روستایی و عشایری تا سقف ۲۰ میلیون تومان از پرداخت مالیات معاف شد و نسبت به مازاد ۲۰ میلیون تومان طبق مصوبه پلکانی که برای سایر پرسنل داشتیم عمل می‌شود.

وی با اشاره به دیگر مصوبه اعضای کمیسیون درباره حقوق سربازان گفت: با مصوبه اعضای کمیسیون به طور میانگین حقوق سربازان برای سال آینده ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر ۵ میلیون تومان افزایش یافت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۱ بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در جلسه عصر امروز نیز ادامه رسیدگی به تبصره ۱۲ لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ درباره حقوق‌ها و همچنین مالیات بر درآمد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


 

منبع: تسنیم
  • فرهنگی دلسرد ارسالی در

    از سردبیر می پرسم چرا خبر را ناقص و مبهم انتشار میدهید اینگونه غیر حرفه ای بودن خود را اثبات میکنید. این خبر مربوط به کل فرهنگیان نیست درصد کمی از فرهنگیان را ش امل می شود. در ارسال و نگارش اخبار دقت ک نید تا مخاطب دچار قضاوت بی ربط نشود. خدا را در نظر بگیرید و از حق الناس بترسید!! !!!

  • ناشناس ارسالی در

    کدوم معلم ۲۰ میلیون میگیرد ؟
    حداکث ر ۱۰ تومن

  • معلم ارسالی در

    این مصوبه در اصل برای پزشکانه کدوم معلم 20 میلیون حقوق میگیره درثانی دبیر متوسطه دوم یا کارمندان دیگر در این مناطق وضعشا ن از دکتر متخصص بهتره که شاملشون نشده هم ش بی عدالتی و فریب فرهنگیانه

  • ابتین ارسالی در

    از صدتا یکیشم در آوردن برید خداتونم شکر کنید

  • یک معلم درد کشیده ارسالی در

    متاسفم بابت اخبار کذب و بی محتوایی که دنبال جذب بازدید کننده می گردید.

    کار شما با دزدی و اختلاس هیچ فرقی ندارد.

  • ناشناس ارسالی در

    مردیکه کی حقوق ۲۰ ملیون میگیره فقط شما د روغگو وشیاد و هستید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها