|
کدخبر: 232173

تصمیم جدید وزارت علوم برای بازگشایی دانشگاه ها

سخنگوی وزارت علوم گفت: فردا پیرامون حضوری شدن آموزش‌ها از ترم آتی با مسئولان ستاد کرونا تصمیم گیری خواهیم کرد.

آموزشی تصمیم جدید وزارت علوم برای بازگشایی دانشگاه ها

 محمدرضا آهنچیان درباره بازگشایی حضوری دانشگاه‌های کشور از ترم آتی گفت: رئیس جمهور دیروز در جلسه‌ای مطرح کرد که ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به کاهش چشمگیر موارد ابتلا و فوتی تصمیم گرفت که کلاس‌های درس و امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها به شکل حضوری برگزار شود که باید دستگاه‌های مسئول، اجرای آن را پیگیری کنند.

سخنگوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری می‌گوید که فردا جلسه‌ای با کارشناسان ستاد ملی مقابله با کرونا و مسئولان دانشگاهی در زمینه حضوری شدن آموزش‌ها از ترم آتی برگزار خواهد شد و در آن تصیماتی را می گیریم.

آهنچیان تاکید کرد که روز سه شنبه یعنی ۲۱ دی وزیر علوم جلسه‌ای را با روسای دانشگاهی برگزار می‌کند و در آن برای بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها از ترم آتی با مشورت مسئولان تصمیم گیری نهایی را اتخاذ خواهد کرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • معلم ارسالی در

    مجلس محترم مقاله زیر که در نیویورک تایمز جهت تعطیلی مدارس در کرونا چاپ شده است ب خواند
    Omicron Upends Return to
    School in U.S.
    این تعطیلی بی س ابقه در تاریخ اموزش عالی و آموزش و پرورش کشور و نیز در دنیا بی سابقه بوده است که لطمات آن در آینده خودش را نشان میدهد کل ا راندمان بیست و پنج تا شصت درصد بوده.زو دتر با قدرت تمام با پروتکهای بهداشتی شرو ع کنید مثل تمام کشورها حتی نیمه پیشرفته. اون هم باین همه تقلب.نباید صورت مسئله رو که پاک‌کرد باید حل کرد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها