|
کدخبر: 229511

جزئیات تصمیمات مهم یوسف نوری برای آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش از زمان کسب رأی اعتماد از مجلس شورای اسلامی تاکنون، ۸ انتصاب انجام داده است.

آموزشی جزئیات تصمیمات مهم یوسف نوری برای آموزش و پرورش

یوسف نوری روز ۷ آذر ۱۴۰۰ توانست رأی اعتماد نمایندگان مجلس را کسب کند؛ از آن روز تا امروز که ۷ دی است، تاکنون ۸ انتصاب داشته است.

اولین انتصاب نوری، «ابوالفضل پریمی» است که وی را به عنوان «نماینده وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری» منصوب کرد. بعد از آن دو مشاور را منصوب کرد که «مصطفی عطاران» و «علیرضا کاظمی» به عنوان مشاوران وی انتخاب شدند. هر چند که گمان می‌رفت عطاران، سمت‌های دیگری چون رئیس مرکز هماهنگی و حوزه وزارتی، معاونت پرورشی و… را بر عهده گیرد.

انتصاب بعدی آقای وزیر، انتصاب «قاسم احمدی لاشکی» به عنوان «نماینده وزیر در سفرهای استانی ریاست جمهوری» بود و البته اعلام هم نشد که این عنوان با حفظ سمت است یا خیر!

روز گذشته یعنی ۶ دی ماه نیز دو انتصاب رسانه‌ای شد که «مصطفی بابایی سارویی» به عنوان «سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش» و «علیرضا کریمیان» به عنوان «مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران» منصوب شدند.

صبح امروز هم «احمد محمودزاده» با حضور علیرضا کاظمی که مشاور وزیر آموزش و پرورش است و علی باقرزاده رئیس مرکز حوزه وزارتی به عنوان «سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی» معارفه شد.

اما امروز دومین انتصاب ادارات‌کل آموزش و پرورش استان‌ها نیز صورت گرفت و «محمدخلیل عسکری» به عنوان «مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس» منصوب شد.

شنیده‌ها حاکیست انتخاب چندین مدیرکل دیگر نیز انجام شده است و با انجام مراحل اداری آن، بزودی معرفی می‌شوند.


 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها