|
کدخبر: 228924

خبر خوب برای آموزش و پرورش استان تهران

سرپرست اداره کل بنیاد مستضعفان استان تهران از واگذاری ۸ هکتار سرانه آموزشی تحت تملک بنیاد مستضعفان در سطح استان تهران به آموزش و پروش خبر داد.

محمود بیگدلی سرپرست اداره کل بنیاد مستضعفان استان تهران  از واگذاری ۸ هکتار سرانه آموزشی تحت تملک بنیاد مستضعفان به آموزش و پروش در سطح استان تهران خبر داد و اظهار داشت: این واگذاری در آینده ای نزدیک  به صورت رایگان اجرا می شود.

وی در ادامه افزود: نیمی از این تعداد مربوط به شهرستان پاکدشت بوده که اتفاقا حسب اعلام آموزش و پرورش، با کمبود شدیدی در سرانه آموزشی شهرستان مواجه هستند و امیدواریم با این واگذاری ها سهمی در رفع مشکل مردم داشته باشیم.

سرپرست اداره کل بنیاد مستضعفان تهران درباره شرایط واگذاری بیان داشت: این املاک باید تا قبل از دهه ۷۰ به صورت مدرسه مورد استفاده بوده و اکنون هم به عنوان مدرسه بهره‌برداری شود.

بیگدلی با اشاره به واگذاری اسناد اراضی مستثنیات پاکدشت خاطرنشان کرد: با توجه به مراجعات مردم اسناد ۳۲۰۰ نفر آماده صدور و واگذاری به متقاضیان می باشد.

 ٥٨ پلاک فرعی به مساحت حدود ١٠٠٠ هکتار از ٢٨٧٠ هکتار  پنج قریه در قالب مستثنیات به نام بنیاد مستضعفان صادر شده که مردم پاکدشت می توانند پس از مراحل اداری سند درجه ۱ شش‌دانگ دریافت کنند.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها