|
کدخبر: 228879

اولتیماتوم آموزش و پرورش به مدارس

فولادوند گفت: مدارس غیردولتی به غیر از شهریه مصوب حق دریافت هیچ شهریه دیگری را ندارند و دریافت شهریه اضافی نیز ممنوع است.

آموزشی اولتیماتوم آموزش و پرورش به مدارس

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: به مدیران مدارس غیردولتی هشدار می‌دهیم که به غیر از شهریه مصوب حق دریافت هیچ شهریه دیگری را ندارند و تشکیل کلاس‌های فوق برنامه و دریافت شهریه اضافی نیز ممنوع است.

فولادوند افزود: مدارس هیئت امنایی، شاهد، نمونه دولتی و تیزهوشان نیز باید نرخ شهریه مصوب را از خانواده‌ها دریافت کنند و تشکیل کلاس‌های فوق برنامه، کلاس‌های تربیت بدنی و دریافت هزینه غذا نیز در این مدارس ممنوع است.

او درباره شرط حضور دانش آموزان دبیرستانی در مدارس گفت: براساس دستورالعمل وزارت بهداشت دانش آموزان بالای ۱۲ سال برای شرکت در کلاس‌های حضوری مدارس و همچنین برگزاری امتحانات باید دو دُز واکسن مقابله با کرونا را دریافت کرده باشند و یا حداقل ۱۵ روز یکبار آزمایش منفی کرونا ارائه دهند.

او افزود: این دستورالعمل شامل معلمان و کارکنان مدارس نیز می‌شود. این افراد نیز باید این دستورالعمل را رعایت کنند. دانش آموزان و معلمانی که به هر دلیل دو دز واکسن کرونا را تاکنون دریافت نکرده اند برای حضور در مدرسه باید گواهی پزشکی ارائه دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه هیچ مدرسه‌ای در شهر تهران حق تشکیل کلاس‌های صرف مجازی را ندارد، گفت: آموزش باید به صورت ترکیبی (مجازی و حضوری) و با رعایت تعداد دانش آموزان در کلاس‌ها انجام شود.

فولادوند افزود: میزان حضور دانش آموزان در مدرسه در زمان امتحانات به تصمیم مدیر و شورای مدرسه بستگی دارد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها