|
کدخبر: 227896

اعتبار ۱۲۰ هزار میلیاردی برای رتبه بندی معلمان

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از اختصاص ۱۲۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای رتبه بندی معلمان خبر داد.

صبوری مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور در ملکان با اشاره به تصویب طرح رتبه بندی معلمان در مجلس گفت: آیین نامه این طرح در وزارت آموزش وپرورش با کمک سازمان امور اداری واستخدامی در حال تهیه و تدوین است.

وی افزود: این طرح از شش ماهه دوم امسال قابل اجراست ومابه التفاوت آن از مهرماه قابل پرداخت است. معلمان در این طرح به ۵ دسته آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم واستاد معلم طبقه بندی شده اند.

در این مراسم موسوی نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی شعبه دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان خبرداد و افزود: این دانشگاه از بهمن امسال دانشجو پذیرش خواهد کرد.

موسوی با انتقاد از نبود مدرسه تیزهوشان در ملکان گفت: امسال ۸۵۰ نفر در این شهرستان در کنکور قبول شدند که ۴۱ نفرآن‌ها رتبه زیر ۳ هزار کسب کردند.

وی افزود: متاسفانه نبود مدرسه استعداد‌های درخشان در این شهرستان موجب شده تا دانش آموزان نخبه وتیزهوش مجبور به تحصیل در شهر‌های دیگر شوند که این موضوع مشکلات متعددی را هم برای اولیاء وهم برای دانش آموزان ایجاد کرده است.

اکرمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه دو نفراز قبولین کنکور دارای رتبه زیر ۱۰ کشور در رشته تجربی از آذربایجان شرقی هستند افزود: در کنکور امسال ۳۵ نفر از استان رتبه زیر ۱۰۰ و ۷۶۷ نفر رتبه زیر ۳ هزار را کسب کردند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها