|
کدخبر: 226162

زمان تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان مشخص شد

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت بعد از تصویب طرح رتبه‌بندی معلمان، وزارت آموزش و پرورش با همراهی دو نفر از نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و سازمان برنامه و بودجه و سازمان استخدامی بایدظرف مدت یک ماه آیین‌نامه‌ای تدوین کنند.

آموزشی زمان تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان مشخص شد

احمدی لاشکی در سفر دو روزه به استان یزد با حضور در جمع مسئولان و فرهنگیان این استان ضمن بیان این مطلب گفت: اجرای این طرح منوط به تائید شورای نگهبان است که طبق قانون از ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ قابلیت اجرایی دارد.

معاون حقوقی و امور مجلس با بیان اینکه ۸۰۰ هزار نفر از معلمان مشمول طرح رتبه بندی خواهند شد، گفت: افرادی که با دانش آموز یا مدارس در ارتباط باشند و یا طبق بخشنامه ۲۳۰ حتی کسانی که معلم هستند و در ادارات به سر می‌برند، مشمول این طرح خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه ۸۰۰ هزارنفر از معلمان مشمول این طرح می‌شوند افزود: اجرای این طرح ارتقای منزلت معلمان را در پی دارد و حقوق آن‌ها نیز افزایش خواهد یافت.

معاون حقوقی و امورمجلس وزارت آموزش و پرورش در خصوص نحوه افزایش حقوق معلمان در این طرح گفت: آخرین طرازی که ما از دانشگاه تهران گرفتیم این است که در گروه یک مربی ۱۰ درصد، گروه دوم مربی معلم ۲۵ درصد، گروه سوم استادیار معلم ۳۷ درصد، گروه چهارم دانشیارمعلم ۴۷ درصد و استادمعلم ۵۲ درصد افزایش حقوق خواهند داشت.


 

منبع: پانا
  • ناشناس ارسالی در

    خوب معلم ها را سر کار گذاشتید . مجلس تصویب کرده ولی خبری نیست از نظر مردم معلم ها حقوقشان دو برابر شده ولی یک ماه شد هیچ خبری از افزایش حقوق نیست ‌ رسانه ها فقط آبروی معلم را می برند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها