|
کدخبر: 225498

اعتراض فرهنگیان نتیجه داد/بودجه رتبه بندی معلمان عملیاتی شد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد تومان دیده شده است.

مصطفی طاهری در زمینه بودجه ۱۴۰۱ اظهار داشت: عدالت‌محوری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لایحه بودجه سال آینده است.

وی با تاکید بر اینکه عدم کسری و تورم‌زا نبودن از بزرگ‌ترین خواسته‌های ما برای بودجه پیشنهادی دولت برای سال آینده بود، افزود: با توجه به فرصتی که دولت برای اصلاح ساختاری در لایحه بودجه داشت، می‌توان اعلام کرد که عملکرد بسیار خوبی از نظر اصلاحات مورد نظر داشته‌اند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح تراز عملیاتی، عدالت‌محوری، توجه به مالیات بر درآمد‌ها در بودجه ۱۴۰۱ مورد توجه بوده است، یادآور شد: در راستای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان نیز اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد تومان دیده شده است.

درآمد‌های کسب و کار‌های دیجیتالی ساماندهی می‌شود

وی همچنین در ادامه به کسب و کار‌های الکترونیکی اشاره کرد و افزود: درآمد‌ها و تبادل پول در این نوع کسب و کار‌های دیجیتالی هیچ گونه حساب و کتابی نداشته و باید مورد ساماندهی قرار گیرد که در این راستا بانک مرکزی وارد عمل شده است.

وی ثبات اقتصادی را یکی از بزرگترین نتایج اصلاحات در بودجه ۱۴۰۱ عنوان کرد و گفت: در سال گذشته یکی از دلایل اختلاف مجلس انقلابی و دولت وقت عدم ثبات بودجه بود. مشکلات بسیار زیادی هم بودجه سال ۱۴۰۰ داشت و تا حد توان مجلس انقلابی مقابل دولت وقت ایستاد تا مشکلات بودجه حل شود. خوشبختانه بودجه ۱۴۰۱ بسیار تکمیل‌تر و کامل‌تر نسبت به سال گذشته است.

طاهری تشریح کرد: واقعیت این است که باید به سمتی حرکت کنیم که وابستگی بودجه به نفت کاهش یابد؛ امیدواریم این اتفاق در این چهار سال صورت بگیرد.

 

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    جناب خبرگزاری زپرتی لطف کن آب به آسیاب د شمن نریز ، ۲۵ همت برای یکسال هست خودمون هم میدونیم،پس دیگ تو بوق نکن اعتراضات مع لمان جواب داد،چقد بهت میدن که با کلمات بازی کنی😏

  • ناشناس ارسالی در

    دولت خیلی بیجا کرده مبلغ ناچیزی برای ما در رتبه بندی در نظر گرفته شده

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها