|
کدخبر: 218919

سرپرست آموزش و پرورش پیام داد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پیامی آسمانی شدن محمد روانان دانشجو معلم فداکار کلاتی را تسلیت گفت.

آموزشی سرپرست آموزش و پرورش پیام داد

 در پیام کاظمی آمده است: فداکاری معلمان شریف و مشق ایثارگرانه آن‌ها فقط درتسلیت وزارت آموزش و پرورش در پی آسمانی شدن معلم فداکار کلاتی دوران دفاع مقدس نبود. آن روز‌ها ایثارگرانه از آب می‌گذشتند تا تشنه لب جان دهند، اما نمی‌توانستند همسنگران مجروحشان را بی جان ببینند؛ و اکنون سالهاست از آن روز‌ها گذشت... و آموزگاران ایثار در خط مقدم دیروز، امروز هم پای مدافعان سلامت، مشق عشق می‌کنند و با ایمان استوار ادامه می‌دهند.

نماد دهه هشتادی‌های ایثارگر *شهید علی لَندی* دانش آموز ١۵ساله از ایذه خوزستان بود و امروز *محمد روانان*، از روستای سررود، بخش زاوین، شهر کلات نادری از استان خراسان رضوی، دانشجو معلم فقیدی که از مرکز دانشور نیشابور است و مادر و مادربزرگش را از آتش نجات داد و خود در پشت درب‌های بسته اسیر شعله‌های آتش ماند و آسمانی شد.

آنان می‌توانستند بی تفاوت باشند و بمانند، اما مانند شهدا رفتند تا جاودانه بمانند.

ضایعه دردناک، اما غرورانگیز و آسمانی شدن دانشجو معلم جوان *محمد روانان* را به خانواده داغدیده آن مرحوم و همکاران محترم استان خراسان رضوی تسلیت عرض می‌نمایم و شکیبایی و سلامتی را از درگاه خداوند سبحان برایشان مسئلت دارم. امیدوارم به برکت شجاعت و فداکاری اش علو درجات و همنشینی با شهدا و اولیا نصیبش باشد.

محمد روانان دانشجو معلم رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی برای نجات دو تن از اعضای خانواده خود با ایثار و از خودگذشتگی مادر و مادر بزرگ خود را از تلاطم آتش نجات و متاسفانه خود با گرفتار شدن در آتش جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها